Moon, zoals ik gister al had aangegeven was dit onderwerp gesloten, jammer dat je dan via deze manier toch probeert een discussie te voeren (en dat terwijl je niet eens goed leest, en dus totaal mijn woorden omdraait, of over iets heel anders begint). Ik zal je een pb sturen, had jij ook kunnen doen . Jem en Kelly, mooie duidelijk! Gefeliciteerd!
Hi meiden, ik heb al 3 dagen licht positief getest. (foto lukt op een of ander manier niet...) wat moet ik hier nu van denken?? pppfff wordt een beetje wanhopig...
ik denk wat te zien, maar je foto is wel heel inscherp. kun je een nieuwe maken? normaal gesproken zouden de testen ook donkerder worden lijkt me. misschien een ander merk test proberen?
mag ik hier even klagen? Heb de hele week met kruidvat 2v5 licht posi getest zoals sommige van jullie misschien gezien hebben. Nu heb ik donderdag avond roze slijm verloren waarna niks meer. Gisterenmiddag weer en nu ook niks meer. A.s. maandag is mijn NOD. Vanmorgen heb ik negatief getest met CB + test wat voor mij wel een beetje een bevestiging is. Ik wacht nu op mijn ongi maar ik snap die twee onverklaarbare bloedingen niet. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik wacht nu tot a.s dinsdag met testen. Dat is dag 32 van mijn cyclus. Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee oid. Bedankt
Inger.. ik zie wel een streepje.. mischien ff foto maken op macro stand (bloemetje..) dan stelt ie de test scherp in....
ik krijg hem niet scherper. hoe moet dat?? ik heb nog een etos test gedaan en daar zie ook een 2e (licht) streepje...
hallo meiden, Ik wil even sorry zeggen, want de hele discussie die is ontstaan kwam door mijn vraag over 2x een positieve ovulatietest in een cyclus. Daar heeft Whitesaber op geantwoord. Nu ik de hele discussie van jullie lees, weet ik het eigenlijk niet meer zo goed. Vooral niet omdat mijn cyclussen zo wisselend verlopen nl 35-35-35-28-40-28-50-41-?met op dag 22 en 31 een positieve ovulatietest. Inmiddels heb ik al weer ruim een week last van mijn buik, steken in schaamstreek en in de ochtend misselijk.(zwtest was op dag 32 -) wat raden jullie mij aan te doen? naar de HA en doorverwijzing vragen? alvast bedankt en nogmaals sorry voor de overlast die ik veroorzaakt heb. arwe
het kan zijn dat de zwangerschap toch niet doorgezet is maar t kan ook zijn dan je nog te weinig hcg hebt voor de cb+ test waardoor t lijkt ofdat je niet zwanger bent maar dat het misschien wel zo is.. ik heb ook bloed verloren moest zelfs een tampon in doen en ook roze na mn eisprong en ineens was t over en testte ik met 3 wk en 5 dagen al positief en om de zoveel dagen werd de test donkerder
dan ziet het er goed uit inger als je met een andere ook posi test, misschien over 2 dagen nog een test doen? @ukkie misschien toch het begin van je menstruatie? wel apart van die tetsen, misschien helaas fout gegaan?
ik lijk ook een streepje te ziem shir, maargoed mijn vraag heb je al eerder getest bijvoorbeeld voordat je bloedverlies had of tijdens? xx Joyce
arwe ik zou nog een test doen. En inger ik zie wel wat, maar je testen moeten wel duidelijker worden dus ik hoop dat het ook gebeurd. xxx Joyce