http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42147-albums4921-picture27136.html voor de meiden die nieuwgierig waren naar mijn test van gister.. nu als ik t goed heb 11 dagen overtijd.. temp gister 36.7 vandaag 36.9 Ps: me moeder zij dat zij met 2 weken overtijd goed posi testte ? mja heeft niks te maken met mij natuurlijk maar hou er wel rekening mee... wat een onzekerheid zeg heb wel de laatste dagen raar gevoel in me buik
Oke bedankt voor je opmerking! ik hoop dat t bij mij ook t geval is snap er niks meer van bn 11 dagen overtijd !!
lala.. die vind ik best duidelijk.. dat zijn rottesten (vind ik ) om op de foto te krijgen... dus ik heb goede hoop meid..
Nee ik weet niet wanneer men ei is geweest temp pas vanaf 22-10-10 en 26-10-10 moest ik weer ongi worden..? nu nog niks..? vorige keer was me ongi 28 sept..
ik ga hopen op een late eisprong! ichtus ben blij dat je hem nu ziet hihi Heb nu eerst geen testen meer in huis anders kan ik me niet inhouden volgende week doe ik er weer 1
misschien makkelijk mt me temp lijstje... ik ben nu 11 dagen overtijd ( & lichte posi test ) had 26 okt ongi moeten worden, daarvoor was me ongi 28 sept ....wie heeft er verstand van tempraturen ?? wil graag weten wat je temp doet want snap er bij mij niet zoveel van..? 23-10-10 - 36.7 24-10-10 - 36.9 25-10-10 - 36.6 26-10-10 - 36.9 NOD-DAG 27-10-10 - 36.9 GEEN ONGI 28-10-10 - 36.2 GEEN ONGI (anderetijdgetempt) 29-10-10 - 36.7 GEEN ONGI 30-10-10 - 37.2 GEEN ONGI 31-10-10 - 36.7 GEEN ONGI 01-11-10 - 36.6 GEEN ONGI 02-11-10 - 36.5 GEEN ONGI 03-11-10 - 36.7 GEEN ONGI 04-11-10 - 36.7 GEEN ONGI 05-11-10 - 36.9 GEEN ONGI
lala ik zou gewoon een afspraak maken met de vk en vragen om een echo want je hebt al zo lang posi testen. En volgens mij had je test gewoon al knallerdeknal moeten zijn. Ik durf je hierdoor eigenlijk ook nog niet te feliciteren. Succes meis. Inger dat moet je helemaal zelf weten meis. We turen graag maar meer zeggen we niet hihi xxx joyce
He Lala aan de hand van je temp kun je niets zeggen omdat je niet je hele cyclus hebt getempt dus helaas je hebt er helemaal niets aan deze ronde. Sorry.
oke maar de 1 test eerder posi dan een ander cindy24 was 9 dagen overtijd mijn moeder 2 weken overtijd pas posi mja.. ik wacht t nog af want ben al zovaak afgelopen maanden voor niks naar de vk gegaan.... of voor me miskraam toen. durf niet zo goed direct hun weer te bellen... heb ook geen fijne ervaring met de vk....
Was wel mijn 2e ronde Met jouw`n lijstje kun je weinig want je had eerder moeten beginnen om echt te kunnen beoordelen...je temp blijft vrij gelijk vindt ik wel... Ik zou over een paar dagen met dezelfde test testen en dan moet je streepje duidelijker zijn...is dat niet zo de HA bellen!!
ik vind je temp eerlijk gezegd nogal erg wisselend. Lala dan zou ik sowieso naar een andere vk gaan. Maar wat ik bedoel is mensen testen na 9 dagen overtijd pas posi maar dat is dan vaak ook pas 1 van de eerste testen die ze doen al die andere zijn dan nega, maar dat is bij jou niet zo. Jij hebt continue streepjes op de test dus test je al heel lang positief maar wel vaag en dat is toch wel een goede reden om naar een vk te gaan. succes xxx Joyce
Hmm oke..daar heb je gelijk in, alleen deze x issie toch duidelijker dan de vorige keren.. (als ik ze vergelijk ) Als ik volgende week geen goede test heb ga ik de ha bellen Heb alleen totaal geen verstand van tempen en wat het gemiddelde ervan is.. dus weet niet of mijn temp nu hoog of laag is vergelijking met andere meiden ??