kun je nu niet vergelijken. De 1 heeft zo'n temp voor het ei de ander n het ei. Het is echt persoonafhankelijk helaas. xxx Joyce
Hoi, lala89...Ik hoop dat je er snel achter komt wat er speelt. Mag je geen bloedtest doen ? Voor de meiden met een positieve test...Gefeliciteerd !! Wat mij betreft..... Vandaag nogmaals getest met een CBdigi op 16dpo en ik kreeg dit.
nou zo dom ben ik ook weer niet hoor ik bedoelde gewoon dat je dan een ongesteldheid hebt overgeslagen en dan weer opnieuw begint en dan weer een eisprong krijgt
gefeliciteerd nessy ik ben nog niet bij de ha geweest volgende week test ik nog 1x anders ga ik wel de ha bellen voor een bloedtest
hey meiden zag mooie strepen !! van harte en de rest een dikke knuffel ff vraagje dinsdag last van mijn lijf dus aan de slag ik heb woensdagochtend een ovulatietest gedaan die was vrij duidelijk savonds een knaller van een test ! die was posi ! weer geklust maar als je test posi is springt je ei toch pas na 20/48 uur....? donderdag nl niet meer gelust had zo'n buikpijn .. was dus echt de eisrpong .. maar dan zitten we toch goed he !!
Dit word niet per definitie veroorzaakt door hypofyse afwijkingen, en om met zekerheid te zeggen dat er iets met je hypofyse aan de hand is moet er eerst uitgebreid lab onderzoek verricht worden. Daarnaast is een huisarts niet bij uitstek DE arts die op dit gebied goed geschoold is, om een vergelijking te maken, een cardioloog had je net zo goed kunnen helpen voor zon diagnose. Een cyste wordt pas gevaarlijk wanneer hij groter wordt dan 7cm, dan ontstaat er een risico op een torsie van de cyste waardoor hij de bloed afvoer naar het ovarium afsluit en je deze kan verliezen. Ik spreek uit ervaring, ben juli dit jaar geopereerd aan een cyste die 7,5cm was, gedraaid was en de bloed afvoer naar mijn ovarium afsloot. Bij mij veel stress, maar echt geen hypofyse afwijkingen gevonden, ben kern gezond verder. Ik wil je absoluut niet aanvallen maar juist gerust proberen te stellen. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!!! @alle meiden met een mooie posi test: GEFELICITEERD!!!! (ik hoop zelf hier ook eens een mooie test te kunnen plaatsen, word nu ondertussen wel eens tijd maar goed we hebben het niet voor het zeggen en moeten geduld hebben ookal is dat soms verrekte moeilijk!)
Lala, deze test is wel mooier dan de rest! En het is matcare, een positest van matcare krijg je veel later dan een van kruidvat!! Ik hoop dat je net als je moeder laat goed posi test!
Kon het niet laten...wou een knaltest zien. Nu alleen nog volgende week een CB digi op te zien of het gaat naar 3+ maar dat is de laatste test.Nu maar duimen dat het goed blijft gaan want ik blijf er wel flink bang voor. Bedankt voor alle lieve woorden en felicitaties meiden. xxxNessy