Omdat ik het nog even stil heb moeten houden i.v.m meelezers die ik het eerst persoonlijk wou vertellen kan ik nu ook mijn test showen Het teststreepje was donkerder als de controle streep. Alles is inmiddels goed(veel bloedverlies) en hebben vandaag het hartje zien/horen kloppen.
Meid wat ontzettend lief van je. ik had net gereageerd in topic eerste ronde in juli voor tweede wondertje. Las het van jou. Vind het zo erg. werd er echt door geraakt
-rachel, van harte meid geniet van je zwangerschap! Hier vanochtend weer getest maar negatief. Denk toch echt dat het oudbloedverlies een ongi was dus gaan weer flink aan de klus. Als het geen ongi was dan zit ik vandaag op 74 dagen!
Oh Truus wat erg meid dikke knuf. Gefeliciteerd Rachel. Spannend Fleurtjes. Ellen ook super gefeliciteerd. xxx Joyce
@positieve testen, wow mooi man, gefeliciteerd en geniet er van. Ik heb BB gesmst dus ik kan jullie nu ook met goed fatsoen het vertellen... Maar eigenlijk is er maar weinig te vertellen, de streep is weer belachelijk licht, morgen doe ik er nog maar een want smiddags naar de gyn. Daar moet ik denk ik ook testen en zal wel bloed af moeten laten nemen. Daarna zie ik wel... Lief dat jullie zo benieuwd zijn.
jammer dat t nog niet duidelijk is LINDANNA.. maar een lichte streep is wel reden tot hoop...we blijven duimen meis...
hoh wat erg ik haal die twee altijd door elkaar. Sorry lindanna. het blijft spannend zeg. succes morgen. xxxjoyce