:x Ik weet totaal niet hoe mijn cyclus gaat lopen, gewoon klussen wanneer we zin hebben en dan zien we het wel toch?
Ja dat is ook zo.. ik bedoelde t niet naar hoor..(hoop niet dat je t zo opvat aan je smileys te zien).....
ALs ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed kijk denk ik misschien een tweede streepje te zien SURRY, maar ik heb ze op mijn netvlies staan dus als ie zo licht is kan ik er niets over zeggen...sorry
als ik snel kijk zie ik een streepje, als ik langer kijk zie ik niets meer.... maar kan aan mijn scherm liggen, ik zie wel vaker niets als anderen duidelijk wat zien!
volgens mij is ie ook niet duidelijk hoor vandaar dat ik jullie ogen even leen moet ook toegeven dat ik niet de beste ervaringen heb met kv testen dus dat maakt het nog wat lastiger..... wat zijn nou ook goede testen die ook betrouwbaar zijn?
Truus.. ik dacht dat al.. weet nog goed hoe ik me voelde na mijn mk...voelde me zo in de zeik genomen......dikke knuf.. nogmaals...
SURRY.. hier ook niet zulke hele goede ervaringen met kv.. ik geloof ze pas echt als ze echt goed duidelijk zijn..en dan nog wil ik er een test van een ander merk naast zien...... maar ze zijn goedkoop dus voor het vroege testen zijn ze best handig!!
nou ik heb dus precies hetzelfde, heb al vaker 'vage' streepjes gehad en ben echt niet zwanger geweest.......pfffff
Gister was de test negatief naja met kantelen zag je in de verte een streepje! En vanochtend weer test gedaan ( zit pas 10dpo hoor hahaha ) en die was een stuk duidelijker en je hoeft niet te draaien. Krijg t alleen niet goed op de foto. Het streepje is gewoon roze. Omdat ik t niet kon geloven en niet zulke goede ervaringen heb met kv heb ik 3u later er nog 1 gedaan en die was psies t zelfde!
Ik zie op beide testjes geen streepjes...sorry.... Ik ben op dit moment in onderhandeling met een testfabrikant dan nog dit en dat en zus en zo en dan.......en wat vinden jullie van zoiets als dit: Sorry dames, dit was even off topic....maar ik spreek jullie het meest op dit forum...vandaar...solly...
en bedoel je dan als achtergrond van je site??? ik vind m leuk.. kleurrijk.. moet je de rest wel neutraal houden anders wordt t te druk en onoverzichtelijk..