@mvn ik zie duidelijk streepjes hoor gefeliciteerd! @woezel ik zie lichte streepjes een voorzichtige feli. had een vraagje zouden jullie testen met een ovulatietest een paar dagen voor je nod? had vanmorgen voor de gein getest met een ovutest en hij is duidelijk positief!
Ik zou nog heel even wachten met de digi. De kans is iets groter dat ie negatief is dan positief! Zou m zaterdag doen!
nou ik ivnd t stom.. ik kan helemaal niet meer zo goed testjes turen.. de foto's vervormen dusdanig dat ik t slecht kan zien hoor.. MVN ik zie wat... maar bij WOEZEL ziei ik dus helemaal niks.. neem aan dat t er wel staat.. want iedereen ziet m... dus trek je maar niks van mij aan hoor..
Mvn, als je het testje nou eens plat legt voor een raam en dan nog een foto maken. Ik kan er echt weinig van maken helaas!
ah met internet explorer gaat t al betr.. woezel nu zie ik ze wel.. ik gebruik google chroom..dat werkt hie veel sneller met zp, maar de foto kwaliteit is om janken...dus voor t turen van testjes dan maar naar i expl.
Hoi Ichtus, dat is niet best Heb je te veel getuurd? (Edit) oh las net je 2e berichtje je ziet ze dus wel? Wat denk je? moet ik me zorgen maken, of gewoon afwachten of iets anders haha ik word er helemaal nerveus van
ik durf er nks van te zeggen met lichte streepjes van kv..WOEZEL.. t blijft afwachten...zo vroeg in een zw.schap kan hcg wat schommelen.. dus t kan nog alle kanten op.. sommige dames testen 's avonds duidleijker positief dan 's morgens.. t kan ook mis zijn..
Vraagje waarom heeft sensitest 3 lijntjes Dit is de gewone test heel vaag bij de bovenkant en de onderkant van de T zie ik een lijntje:
nou ik zie ze ook wel zonder cola, maar raar is twel idd.. ik zou ff kvtje doen.. zijn iets gevoeliger.. en die hebben zeker maar 2 lijntjes
Ja ik weet het, maar cola is donkerder dus makkelijker te zien, alhoewel ook al heb je geen lijn met cola komt ie er wel, die blijft op die antibody strip hangen Kv heb ik net opgehaald dus ben mijn plas aan het opsparen Maar met sensitest heb ik dus altijd 3 lijnen op de cassette test En oh ja mijn banner klopt niet zit nu pas op 11dpo, ik had een heel laat ei, maar wil je je banner hier aanpassen zet ie hem op dag 1
weet niet of die goed te zien is hoor... maar in t echt is de streep duidelijk blauw en breed en binnen 3 minuten en zie em in 1 oogopslag.