@ Woezel; ik vind de onderste inderdaad het duidelijkste. Op de bovenste zie ik helaas niks... @ MvN; Wanneer is je NOD? Ik zie op zwanger en kids geen streepje, op die van kv wel heel erg licht.
Ik had vorige week wat bruine afscheiding dus kreeg gelijk weer twijfels of het wel goed zou gaan... De test is veeeeeel duidelijker geworden na vorige week dus dat lijkt me een goed teken!
Jem: Prachtige test meid! Zolang het donkerbruin is, niks aan de hand al snap ik ontzettend goed dat je schrikt hoor! MvN: Het zal ook wel aan mijn scherm liggen hoor. Ik zie op die laatste test geen streepje. Zit me suf te turen hier haha Ik hoop dat de digi morgen positief is!
Misschien een nieuw soort test die aangeeft hoeveel kindjes je krijgt hihi. Maare ik zie het ook hoor die 2 lijntjes, beetje raar!
Ik heb een uur geleden een kv test gedaan van 2v5. Weet iemand of daar een indrooglijntje op ontstaat na een tijd? Ik zag in het begin niks, maar na een kwartier of zo onder een bepaalde lichtinval wel een heeeeeeel dun wazig lijntje. Je moet echt turen om het te zien en op een foto plakt ie al helemaal niet dus dat is geen optie.
SISA.. ja die hebben indrooglijntjes zo af en toe.. hij moet binnen de 5 min zichtbaar zijn... wat een rust hier zeg....heb ik geen goed excuus om niet mijn huis te poetsen..
MvN, ik zie ze wel de streepjes, maar heeeeel licht! Je zit ook pas op 11 DPO dus is ook niet zo raar natuurlijk.. Gewoon even afwachten als je het kan.. weet dat het moeilijk is Of een keer 's avonds een testje proberen, schijnt dat sommige mensen hem 's avonds duidelijker hebben dan 's ochtends.. als je dat nog niet had gedaan dan
kruitvat heeft duidelijk indrooglijntjes.. heb ze vaak gehad.. die kunnen al na 10 minuten komen... JA IK BEN EEN TESTNEUROOT!Ik mag vanaf nu niet meer naar de wc want daar liggen de testen... Oja, ook nietmeer naar de c1000 want daar hebben ze ook testen... C1000 geeft ook een streep aan, wel licht.. maar t staat er! Ennuh... wat vinden jullie van deze?durf t jullie bijna niet meer te vragen...\ ImageShack: Host and Share your Photos and Videos - cimg1845yz.jpg
Positief hoor MvN. En gewoon lekker door blijven testen als je dat wilt wij kijken wel mee *Edit* ik heb mijn chart over die van jou heen gelegd en hij is bijna identiek, ik temp alleen met 2 cijfers achter de komma en jij met 1
MVN.. GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD.. die laatste vind ik duidelijk genoeg!!!!!.. zelfs op mijn google chroom..whahaha..