Hihi Leuk dat er een vaag streepje stond, ik hoop dat de gyn het kan bevestigen Lydia. Dus ik hoop gewoon dat Lydia+ lydiaman een feestje aan het vieren zijn
Hier ook. Ik zit nu een jaartje op ZP en er zijn toch mensen die "opvallen" Vaak lees je de lange weg in hun handschrift en dat blijft je toch altijd bij. En zoals iemand al eerder zei, Lydia reageert altijd zo lief en postitief op iedereen. Ik hoop het zo voor haar dat ze zwanger is!
en ik ook!!! had zo met haar te doen toen dr vriend op uitzending was, sindsdien "volg" ik haar een beetje. Ze zal dadelijk wel aangifte gaan doen van stalking, als ze onze berichtjes leest*haha*
hahaha nou ik denk dat ze het eigenlijk wel heel tof vind dat iedereen zo betrokken is. En nu hopen we maar op heel goed nieuws. DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM (enz)
heej ! krijg een brok in me keel van jullie ... ( en n klein traantje ! ) wat zijn jullie lief ! .. ik moest eerst naar de gyn vanochtend.. heb de test laten zien en hij heeft nu ook geprikt op zwangerschap vrijdag dus de uitslag.. vanochtend was mn test weer lichter.. we wachten af..