bij mij testten ze alleen maar positief als ik ook echt zwanger was heb nog nooit valse gehad kijk maar in mn fotoalbum
WOW de testen vliegen als warme broodjes over de toonbank Gefeliciteerd meiden. En Sloppy jouw test is net zo mooi wit als de mijne vanmorgen was Maar we geven niet op hoor
@sloppy ik had gistermorgen ook een ovu test gedaan en die was positief. vanmorgen een kv test gedaan en zie hier boven , miss morgen nog een testje wagen??
SJONGE JONGE!!!!.. ik vroeg om testjes.. en zie IK KRIJG TESTJES!@!!!!!!../ WHIEHOOEEEE.. ALLEMAAL GEFELICITEERD.. SLOPPY.. hmmmm.. vrumd...
SUGAR.. lijkt idd wel positief.. die tweede van boven.. denk dat dat je hoogste piek is geweest.. of die moet nog komen en deze heef tniet doorgezet.. k zeg maar wat hoor.. veel verstand heb ik er niet van..
ik had dinsdamiddag ook een ovu test gedaan en daar was een vraag treepje op te zien . gistermorgen was hij duidelijk posi. ik hoop voor jou dat je morgen gewoon een posi zwangerschapstest in je handen kan houden!!!