Dank je wel Lydia en Truus ... Kan het nog niet geloven.. dinsdag een bloedtest want ik zit helaas aan de dialyse...
danitjuh....Gefeliciteerd !!! Heel duidelijk. Ik had met exact 5 weken getest met de CBD met indicator en kreeg een "zwanger 3+" dus ben weer superblij. xxNessy
Daphnek.. dat kan niet.. want als ze de test na de max afleestijd had weggegooid had ze maar 2 streepjes gezien en dan was ie dus positief geweest.. na de afleestijd, mag je er niet meer na kijken.. alles wat ie dan laat zien is ongeldig.. dus ook het 3e lijntje.. Alleen de lijntjes die binnen de tijd verschijnen zijn juist.. en dat waren er 2.. allebei even breed en roze.. dus POSITIEF!.. al is dat licht.. en verder laat ik t maar zo.. DANITJUH... WOWOWOWOW.. GEFELICITEEEERD MEID!!!.. Hier: zit ik steeds om elke test te janken zo mooi vind ik t ...(en nee.. niet uit afgunst of verdriet.. echt van geluk..).. ben dr helemaal gelukkig van dames.. JULLIE ZIJN TOP!!!!!
nee hoor.. niet dat ik weet.. vandaar dat ik ook zeg.. niet uit afgunst of verdriet.. ben gewoon gelukkig voor julllie allemaal.. en erg jankerig...whahaha.....
oh ik bedoelde NIET mijn testen.. maar de mooie testen van de dames hier!!...whahaha.. verwarring allom.. nee hoor.. niet getest hier.. ga ik ook niet doen.. GOED HE!!!!!!
Dames bedankt voor de felicitaties! Ik vindt het nog een beetje onwerkelijk.. Ik zit namelijk aan de dialyse dus ik ben benieuwd wat mijn arts er van gaat vinden Ik heb dinsdag weer dialyse en krijg dan een bloedtest 8) Het fenomeen misselijk is hier in de nacht ook op gekomen
nou ben ook benieuwd DANITJUH.. zal geen makkelijke tijd worden dan met dyalise etc.. succes meid dinsdag..