oooooooooooo het wordt hier weer een beetje spannend...zou ik dan nu eindelijk me posi ovu test krijgen krijgen op dag ?zit op dag 77 vandaag pfff toen ik van mika zwanger raakte had ik mee eerste posi ovu test op dag 74 en dat 3 dagen lang tot 76 en op dag 76 had ik me ei.... nou ik hoop dat hij vanavond donkerder is.... moet ik ook evt nu vanmiddag nog testen of heeft dat niet veel zin? ik weet hij is nog niet zo donker dan de contole streep maar dat had ik bij mika ook niet.... zal zo een pic daarvan posten... wat denken jullie? kan hij nou ook nog lichter worden dat mijn lh piek er toch nog niet is of is dat sterk? ik heb hem in de laatse 3 weken niet zo donker gehad en me temp is nog steeds wel laag (voor ei zo 36.3 tot 36.6 en na ei 36.8 tot 37.2) nu vanochtend nog 36.4
hij is iig veel donkderder dan gister MOMHAIRY!!..... spannend meid.. hopelijk knalt ie vanavond of morgen!!
nou vandaag weer getest na die vage van gisteren ochtend, had ik weer een licht streepje (Argh!) ben ik even langs de doktersassistent gelopen en die zei direct gefeliciteerd! Denk laat het even weten
gefeliciteerd mayameid.... lekker genieten.... ichtus ik hoop het dat hij vanavond of morgen eraf knalt..... hebben we teminste weer eens een kansje... ik heb al een afspraak over 3 weken bij de fertiliteits arts en dan evt begin januari beginnen met clomid maar hopelijk hebben we dat niet nodig.... we zullen zien...ik post wel een foto als ik weer een test heb gedaan...
welke dag zit je nu zouwoas? zo lijken allemaal nog erg vaag al lijkt de een na laatste wel wat donkerder.... hoe lang is je cyclus gemiddeld? ik zit ook nog te wachten op een knal ovu test en hij lijkt er aan te komen dus nog ff door testen voor mij maar ook voor jou denk ik...
Ik heb geen idee welke dag ik zit. Ik heb mijn laatste ongi 2 september gehad. De onderste ovu is van gisteren en voor laatste van 14-11
he grappig dan zit je ook op dag 77 vandaag haha... heb je pco ook of ben je gestopt met de pil net? al een zwangerschapstestje er tegen aan gegooid? en heb je de 15de niet getest? misschien had je toen wel een duidelijkere test?
Ik ben 4 mei met de pil stopt en had de 8ste mijn laatste pil ongi. Toen heb ik pas 2 september mijn ongi weer gekregen na 117 dagen. Ik ben bij de gyn geweest 22 september, die heeft met een echo gekeken en kon niks bijzonders zien, alles zag normaal uit. Die onderste ovu op de foto is van 15-11. Jeetje 77 dagen al...
nu mijn testen wat donkerder worden test ik vaker op een dag... ik weet niet of het zin heeft maar ben nu zo bang dat ik hem mis zeg maar en dat die piek zo kort is...waarschijnlijk heeft het geen zin omzo vaak te testen maar dat is voor me eigen gevoel... blike...ik zie een vaag streepje..hopelijk is hij over 3 dagen veel duidelijker... maar het kan alle kanten nog op he... ik lees hier vaak mee en heb ook vele testen gezien die vroeg voor nog gedaan worden en die zijn niet allemaal zwanger of is geindigd in een vmk net als mij... ik zou over zo 2 a 3 dagen nog gewoon een keer testen en dan feliciteer ik je vat wel... succes met wachten
dankje momhairy, ben zelf ook wel vrij nuchter, dat scheelt... Had mezelf ook echt voorgenomen om te wachten tot mijn NOD... maarja... weer niet gelukt.
@Blike: ik meen ook iets te zien, maar heel erg vaag. Over 2 daagjes nog een test doen! @momhairy: om meerdere testen te doen op een dag daar heb ik nog niet over na gedacht. Maar als die van voor gisteren bij goed was, dan zal het wel te laat zijn. Als je een posi ovu heb gehad, ga je dan door met testen?
@zouwoas, als je een positieve ovu test hebt gehad hoef je niet meer verder te testen. Zodra je Lh piek begint springt je ei ong 36 uur daarna... maakt dus niet uit hoelang je LH-piek duurt! bedankt voor het turen
@Blike, hi hi ook ik denk dat er een heel licht streepje te zien is... als ik mijn laptop iets naar achteren kantel spannend meid!!