gevonden!!!!!!!!!!!!! zoeken zoeken zoeken, in alle gaten en hoeken... en jaaaaaaaaaaaaaaaaa daar kom je eitje!!!!!! na 78 dagen..... waar was je nou??????????? ik hoop zo op een sint kado.... nod zou rond 4 a 5 dec liggen dan... me vader (die overleden is) is op 5 december jarig en het zou daarom ook extra speciaal zijn als het raak zou zijn.... ik ben happy happy de peppy.... (en dat met een ovy test hahahahah)
DAT bedoel ik!!!... SUPER MOMHAIRY!! TRUUS.. heb je nog steeds positesten dan?? ik had de dag na mijn mk al nega testen (6 wk) ...hopelijk worden ze rap spierwit (nooit gedacht dat nog een keer te zeggen trouwens.. dan kun je weer verder!!!.. knuffel meis
denk dat je net op tijd bent TRUUS....ik zou t doen... INGER.. sterkte meid.. bah wat balen... ik zou in jullie geval ook niet willen testen...
Knuff Inger Ok, straks een pakje 2v5 halen op het werk en dan morgen potje piesen haha Weet wel dat ik me dit keer niet helemaal gek laat maken en elke dag door test. Posi is posi, en dan zien we weer verder. Wanneer het misgaat kan je er toch weinig aan doen en als je bekijkt wat ik heb uitgegeven aan testen... *schaam*
Nou dan kunnen we elkaar de hand schudden hoor.. echt kansloos hier.. nou ja.. ik probeer me ook nu netjes in te houden...
ohhhhh.. ik ben echt kansloos....kan me zooo nergens toe zetten!!!...wie oh wie geeft me een goed excuus!!??
mvn jaaaaaaaaaaaaa die willen we zien...je bent echt goed zwanger....nu niet meer testen meid..... ik hoop ook zo dat het deze maand raak zal zijn.... maar ben al blij dat ik eindelijk me ei ga krijgen na zo lang.... xxxxx
ff vraagje voor vriendin.. die belde net dat ze een cb+ test had gedaan.. positief.. (licht, maar goed zichtbaar, binnen de tijd en even breed).. nu net een kv gekocht en gedaan.. goed donkere urine, maar die is zo wit als maar kan!!.. euh..HUH??? iemand een idee?? ze zit nog 2 dagen voor NOD.. als CB posi is dan kan kv toch niet nega zijn?? kv is toch gevoeliger?? heeft imand dit wel s gehad..?? ze mailt me zo eenfoto.. als ik dan nog tijd heb zal ik die ook ff posten..
ichtus das raar... je zou idd eerder denken dat de kv eerder psoi test... was bij mij wel... echt heel vaag... ben benieuwd naar de foto
ik weet wel dat die + testen vaak vals posi geven toch...ik heb ook al streepjes op de cb gehad terwijl ik niet zwanger was. ben wel benieuwd naar de foto..even kijken hoe duidelijk die is. @momhairy...fijn dat je je eitje hebt gevonden...wel erg vervelend van die lange cyclus....ik vond 38 dagen al mega lang ihihi....
daanuinty... idd als ik iemand zie die 32 dagen lang noemd.....uhm ben ik geneigd om wat te zeggen haha maar doe het wijs niet..... het kan voor iemand anders lang voelen maar voor de ander weer niet.... en ik vind 78 dag ook wel aan de lange kant moet ik zeggen hoor... we hebben nu nog ff een kansje om het zelf te proberen...anders 7 dec naar de gyn of fertiliteits arts en dan begin januari beginnen met clomid....dus ik hoop dat dat niet nodig moet zijn....