Momhairy, mooi hoor! Ik kan ook zo blij zijn met een positieve ovutest! En helemaal als je al op dag 78 zit!!! @Ichtus, duidelijk een streepje op de cb. Maar ja, die heb ik wel vaker gezien en dan was het niks... Ik ben heeel benieuwd! (naar je vriendin uiteraard.... ) MvN: mooi!!! Blike: gefeliciteerd!!
momhairy; ik was ook altijd zo blij met een positieve ovulatietest!! Stond als een klein kind met dat ding in m'n handen te giebelen wilden jullie nog een testje zien? ik blijf ook maar testen.. kan t nog niet geloven
Blondi wat een prachtige test voor 1 dag voor NOD? Matcare toch? Momhairy, ik weet wat jij vanavond doet - succes Ichtus, ik wordt niet enthousiast van deze testen...
BLONDI@ Weet niet of ik je al had gefeliciteerd ? Meis dat is een mooie felicitatie waard geniet er van.
Dank je wel meiden! Deze is van zwanger&kids, die had ik zondag ook 1 gedaan die staat hier ook nog ergens toen was het een vaag streepje. Mijn hcg is dus duidelijk verdubbeld! Ik had maandag al een positieve clearblue zonder indicator.. Dus 3 dagen voor nod een 'zwanger'
ZOUWAS.. al een zw.testje geprobeerd??? vind ze allemaal wel vrij donker... Ik wordt er ook niet enthousiast van (die cb testen).. we zullen t beleven.. zal de uitkomst wel komen melden..
Ik had gisteren en vandaag steekjes in mijn onderbuik, nouja nu nog steeds eigenlijk. Ze lijken hetzelfde, morgen maar een zwtest doen.
Hallo, Ik had vanmorgen en vanmiddag lichte streepjes.. En vanavond met clearblue getest, duidelijk te zien dat ik zwanger ben Hier zijn de foto's Groetjes Ess Moet ze in 2x plaatsen anders gaat t niet.
en oja! over 2 weken moet ik weer echo, ben minder ver dan ze dachten. vruchtje was minimaal zichtbaar dus over 2 weken nog een keertje. en dan hopen dat het er echt 1 is. (goed, nu hou ik hierover op hoor, weet dat het niet in deze topic hoort)