Dank je wel meis! Hopelijk krijgen jullie ook zo'n mooi cadeautje, een sinterklaascadeautje Ik ga voor je duimen!!
Ik vind de streep ook best wel duidelijk.. Denk echt dat je wel zwanger bent.. Maar je kunt altijd nog eens testen met een paar dagen. (een pennestreep is trouwens heel dun)
Ohh dat is wel spannend dan.. En ik zie dat jij zwanger bent..!! Gefeliciteerd. Hoe lang duurde het bij jou dat het streepje wel bleef staan en goed duidelijk was??
hoi lieve meiden... (ovulatie testen) woensdag 17 okt posi ovu (gelijke lijnen) (geklust avond) donderdag 18 okt ( test streep veel donkerder)(niet geklust) vrijdag 18 okt (gelijke lijnen tot test streep iets lichter)(geklust avond) zaterdag 19 okt (test streep lichter dan c) nu was mijn temp ook nog laag (36.3) wanneer zou ik me ei hebben gehad? gisteren? omdat de ovu lichter wordt? heb ik wel nu op tijd geklust? xxxx
Hoe was je temp voorgaande dagen meis? Als ik logisch nadenk, heb je hem gister gehad. Want tot 36 uur na je posi test kan ie springen. Misschien vanaaf nog een keer voor fun en zekerheid aan de knutsel?
149ed1 Ovulation Charts dit is me kaarte van ff.... me testen worden maar langzaam lichter maar ik had van de week echt een knal test en nu is ie lichter dus ben me piek voorbij... (hubbie is niet lekker dus ik denk dat vanavond er niet in zit haha) maar dan heb ik toch nu wel op de goede dagen geklust? of was die van gisteren niet goed? x
ik denk idd dat je vandaag je eitje gaat krijgen maar als je gisteren nog geklutst heb zit je goed hoor.
Ik denk dat je qua klussen wel goed zit, netjes om de dag en zaadjes leven langer dan een eitje. Idd, dan is ie gister gesprongen of hij springt vandaag!! Zou wel nog even afwachten wat de rest zegt, ik ben nog maar net begonnen met ovu testjes dus kan er misschien naast zitten!
dank jullie wel...ik dacht alleen dat me temp vandaag wel hoger zou zijn...... maar als die gisteren zou zijn gesprongen moest vandaag me temp omhoog geloof ik....
MomH als je november bedoelt dan heb je prima geklust hoor. Meiden ik zie mijn motto voorbijkomen!!!! Goed zo! En van je hela hola houd er de moed maar in!!!!!!