Dames, Normaal test ik met sensitest. Nu deed ik gisteren een ovu test van kruidvat.. (dom dom niet met senitest) En gisteren gaf die van kruidvat een licht streepje. Nu vanavond is die van sensitest weer wit.. Kan het zijn dat mijn eisprong nu al geweest is? Of zal ik nog even door testen?
Miss C, meis, test gewoon.....als je over 2 dg al kan testen kan het nu ook....laat je wel ff zien?!?!
Sanehai.. Ik twijfel.... MissC.. ja.. vermoeide benen, zware benen, spierpijn zonder aanleiding in benen.. kan allemaal bij zw.schap horen..
@ichtes haha dat is al meer dan wat de andere meiden zeiden haha ik d8 zelf dus wel iets te zien, ook bij die in het negatief als ik mn beeldscherm wat schuin doe maar goed, wie weet ist gewoon nix haha. @miss c ja ik had dat ook volges mij toen ik zwanger was van mijn dochtertje spannend hoor! @bb10 woehoe das echt een super test
off topic: even weer een site vraagje. begin met LH en HCG testen, wat vinden julie dan een leuke naam? wordtzwanger.nl, ikwordzwanger.nl, jezelftest.nl, youmewe.nl, shoppingbaby of andere suggesties??? ook beetje kijkend naar de toekomst met meer producten dan testen?
Zo had ik hem ook, misschien iets donkerder maar de volgende dag was het echt een knaller dus ik zou wel klussen ja! Zo lijkt hij nog wel iets lichter als de controlestreep maar Bij mij op de foto leek hij ook lichter dan onder je neus, bij jou ook?