@sloppy... ik zie wel wat, maar volgens mij is dat gewoon het gebied waar de reactor (of hoe zu dat heten) moet zitten.. want het heeft geen kleur.. ik hoop op een mooie test voor jou over een aantal dagen!
Sloppy: ik zie helaas ook niks meid Lydia: bah, balen dat de test vanochtend weer helemaal wit bleef.
LYDIA.. Bummer.. DIKKE KNUF SLOPPY.. ik zie m ook niet meid.. sorry... hopelijk over een dag of 2 wel.. tis nog vroeg he....knuff MAMATJE.. gelukkig toch een duidelijker test weer.. pfjuw.. ik begon de zenuwen alweer te krijgen.. we blijven doorduimen!! hier ..7dpo...wat duurt dat lang!!!!!
@sloppy ik zie ook niks, sorry @lydia hé dat was niet afgesproken hé maar balen had high hopes for you ben nu wel benieuwd naar de zkh uitslagen @mamatje 8) gaat de goede kant op!!! *smst ongi blijf weg AAN*
Lydia, wat balen! Hopelijk heeft het ziekenhuis morgen goed nieuws voor je! Sloppy, ik zie ook niks....jammer, maar wat de rest ook zei: het is nog vroeg!
@lydia, jammer meid. ik had het echt even gedacht voor jullie Hopen dat klotemiet jullie geluk gaat brengen! Onze eerste schat is een 50mg wondertje en onze 2e een 100mg wondertje! Dus klotemiet is superspul!!!!!!
Mijn rare testen. Middag urine vandaag... http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42318-albums5155-picture26156.png http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42318-albums5155-picture26157.png http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42318-albums5155-picture26158.png Ik blijft rare testen krijgen en onlangs al naar de dokter geweest afgelopen dinsdag en die denk dat ik het ben maar wilde nog geen bloedtest doen. Morgen ga ik maar weer bellen pfff vandaag de hele dag misselijk, kan niet eten.
@Sugarblossom Die van mij van Z&K zagen er ook zo uit. Toen getest met Kruitvattest (die was licht positief, maar toch echt goed zichtbaar) en een Clear Blue die aangaf 'zwanger'.
@chantal1985 Wow gefeliciteerd meis! Raar he die lijn loopt ook niet echt recht naar beneden.. was dat bij jou ook?
sloppy , morgen hoor ik de uitslag van het bloed (progesteron ) of ik een ei heb gehad. talia , ja ben benieuwd.. maar als ik nu een eisprong heb gehad dan moet ik toch afwachten en geen clomid... hmmzz
Ik wacht ook af of ik mijn eisprong gaat voelen overmorgen... (voel hem normaal wel) Voor jou dus ook spannend. Succes morgen en wij duimen voor je!!
Als ik jou was zou ik gewoon zo'n digi test gaan doen, dan weet je het helemaal zeker meis.. dan hoef je ook niet meer zolang in die onzekerheid te zitten.. Knuffieee..
Sugarblossom, inderdaad een rare streep. Probeer een cb digitaal. Of een andere test, wie weet wat dan de uitslag is. Heel veel succes in elk geval!
he meiden helaas wat een vage streepjes. lydia ik ben benieuwd wat je uitslag morgen is en duim voor je. Sloppy nog even wachten het lijkt erop alsof er een streepje wil verschijnen. Ichtus al 7dpo nog paar daagjes wachten kun je eerste testje wagen als je wil je hebt vast toch nog wel wat liggen. Sugarblossum lijkt me positief worden en mama van dylan ook. Succes meiden. xxx Joyce