waaromm uppen????? vanmorgen ook al iemand.. hij staat toch niet op pagina 2 ofzo??? of is t iets anders???
Bekijk bijlage 109779 Indrooglijntjes??????????? Ik had van de week ook al een foto geplaatst van een test.. zelfde verhaal eigenlijk.. streep komt, en streep verdwijnt na 10 minuten weer..
volgens mij krijg ik een griepje.. heb t vreselijk koud, maar zweet me een ongeluk... brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Echt om wanhopig van te worden.. Nee hij is dus nu al weer weg.. Net als die daarboven is ie gewoon wit geworden. Sterker nog, ik zie m nog minder dan het testje erboven.
tsssss.. heul stom.. maar euh.. klopt je banner wel dan?? anders is t niet zo raar dat je een nega test hebt..
yeah pagina 400 ik ben ook ziek zwaar verkouden grieperig waarschijnlijk buikgriep in aankojmst hebben mijn 2 mannen afgelopen week gehad. Blehhhhhhhh friesland koop maar andere testjes want dat is toch raar zou toch even die van de kv kopen. Succes ichtus applausje voor jou. xxx Jo7yce
Volgens mij zijn er heel veel mensen ziek.. er heerst echt wat.. Ja mijn banner klopt wel. Ben nu 10 DPO..
BAS beterschap.. hier verder nog geen griepdingen, maar zit echt te klappertanden op de stoel.. kachel staat op 20 en zweet me een ongeluk... NIET GRAPVOL!!!...hopelijk valt t mee en blijft me de rest bespaard... **maakt buiging voor BAS**
@FRIESLAND..op zich is 10 dpo wel te doen voor een testje, maar dan heb je een lf van 18 dagen?? das dan weer wel lang.. of was je eitje dit keer vroeger??
Ik heb deze maand pas voor het eerst ovulatietesten nauwkeurig gebruikt. En had deze maand op de 12e mijn eisprong. Dat was zeer duidelijk. Maar aangezien ik altijd een lange cyclus heb (zie onder banner), ging ik nu ook maar uit van 31 dagen ongeveer. Ik weet dus niet precies wanneer mijn eisprong de vorige maanden was..
@Truus ik zie inderdaad een streepje...!! Is ie ook rose? En hoe lang duurde het bij jou dat ie zichtbaar was?