Lieve ICHTUS, Hoe gaat het met je "griep"tekens Je weet natuurlijk zelf ook dat het er alllllemaal bij kan horen he Weet je wat nou zo grappig is. Ik snap alll je gedachtes en gevoelens over het niet testen, maar je bent er toch de heeeele tijd mee bezig. Eigenlijk kunnen wij vrouwen onszelf eindeloos kwellen door het testen uit te stellen. Terwijl we eigenlijk duidelijkheid willen. Je kan door het testen duidelijkheid krijgen of in de zelfde zenuwen blijven zitten als je nu zit hahahaha Ik heb het trouwens ook met zat andere dingen hoor. Diep in je hart weet je wat je wilt en moet doen om jezelf zekerheid te geven, maar toch dagenlang nog even door piekeren Ik zou zeggen meid: Morgenochtend?
hmm zie je ichtus.. surf was ook steeds zwanger toen ze wel kon wachten maar ga je lekker niet gek maken hoor. ik zou gewoon wachten tot 5 december.... dan krijg je een mooi kadootje van sinterklaas
DINA.. ja dat is ook het dilemma.. ik wil ook wel zekerheid, maar dan alleen in positieve zin..whahaha..
ICHTUS: ikke jouw begrijpen. doe het lekker wanneer jij wilt! vin dhet alleen grappig hoe goed wij vrouwen onszelf kunnen kwellen. met van alles eigenlijk
nou idd.. een kwelling is t wel ja.. nou ja.. we zullen t beleven.. jullie horen/zien t uiteraard zodra ik t zie...
Het is eigenlijk best vreemd. Mijn lf verschilt gewoon elke maand. Ach ja, elke maand weer een verrassing! Bedankt voor je antwoord. En succes met wachten!!
beebsite vind ik leuk, bij zwangerXL moet ik vooral denken aan hoe enorm mn buik was en dat daar nog kleren omheen moesten, dus ik denk dat niet meteen aan 'alles wat met zwangerschap te maken heeft' (maar dat ben ik...)