SugarBlossom.. vreselijk he die onzekerheid.. hoop dat je snel duidelijkheid hebt meid.. BAS.. ik heb dus geen testjes in huis, want als ik dat wel had waren ze al op geweest hoor..whahah.. toch maar niet doen.. heeft ook geen zin.. Wel sinds vandaag mega zere boobs.. maar dat heb ik ook wel vaker gehad zo rond deze tijd...dus dat zegt niets.. ook wat ongi gevoel en wat steken rond mijn schaambot.. dat laatste herken ik wel van eerdere zwangerschappen, maar t hoeft ook helemaal niets te zeggen.. erg vervelend is t wel.. Zou willen dat ik op mijn lijf durfde te vertrouwen of mijn instinct, maar dat durf ik niet meer, dan is de teleurstelling des te groter.. ik zeg steeds tegen mezelf dat t hoogstwaarschijnlijk niets is.. jammer vind ik t toch wel als ik ongesteld wordt, maar een tik in mijn gezicht mag t niet worden.. testen doe ik nog ff niet!!!
Hoi allemaal, Ik lees hier ook even mee. Moet nog met de pil stoppen (1 januari) maar vind het gewoon leuk om de foto's te zien. Succes allemaal met testen en wachten!
@Iedereen Bedankt! Ik bel morgen de HA en maak afspraak voor maandag. Ben ook mega duizelig ik kan hier niet mee blijven lopen wie weet het ik wel bloed armoede dan moeten ze wel testen. En voor de gene die ook nog niks weten succes ook !!
ik duik bedje in, morgen weer vroeg op.. KOUDDDDD brrrr.. maar eerst lekker slapen... weer een dag voorbij
Dankjewel! . Ik hoop het ook, kijk ook echt uit naar de dag dat ik die pil weggooi. Heb er zo'n izn in. Het voelt echt als een spannend geheimpje zegmaar, al klinkt dat heel kinderachtig.
@lydia en ichtus spannend voor jullie meiden. @suger ik ga voor je duimen dat je vlug wat duidelijkheid hebt. XXX Gusam
wrm krijg jij telkens uitslagen als ik moet werken lieffie ik wil mijn mobiel weer hebben dan kan ik spieken.. op de leen kan ik dat niet
Nou meiden heb vanmorgen om kwart over 7 weer een test gedaan en volgens mij is hij duidelijker dan de eerste Wat vinden jullie? Voel me nu wel angstiger als bij de eerste 2 weet niet wat het is, tis net of ik een moeilijk examen moet afleggen zo gieren de zenuwen door men lijf (zal er wel bijhoren ) Op de foto lijkt het lijntje iets lichter dan dat hij is.
MvD, mooie test!!! Ichtus, ooow hoe kan dat nou spannend Lydia, ben benieuwd naar je uitslagen vandaag! Truus hoest met jou? Hoeveel dpo zit je nu?