foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten / ovulatie testen Deel 5

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. warhoofd

warhoofd Bekend lid

30 jan 2006
    673
    0
    0
    knap hoor ichtus, maarja..duidelijkheid krijg je zo wel...ene....ongigevoel kan ook bij zwangerschapsverschijnselen horen....dus tjA....

2. mja ik snap t wel.. irritant gedoe met die streepjes..
    bedoel.. op die andere test van gister zag ik persoonlijk nix. vanmorgen was die wit maar nu toch echt wel positief.. snap je dan toch nix van. ik heb vanmorgen ook stiekum getest.. denk heel in de verte een licht streepje te zien, maar ik weet ook dat die er gewoon dan niet staat of een indroog is haha (sorry geen foto heeft totaal geen zin) alleen kwam ik er dus net achter dat ik mijn banner mis had berekend.. ik liep een dag voor.. dus hopelijk te vroeg getest haha
    reden waarom ik teste was eigelijk omdat ik me weer ongans boer de hele dag.. en dat had ik vorige keren ook en al 2 dagen onwijs last van mn boobs heb.. echt zon pijn soms dat als er iets langs komt t al mega zeer doet.. maar ja.. heb ik ook wel eens gehad en werd toen gewoon ongi. dus tja.. gewoon maar afwachten

3. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    @ichtus, ik ben net als jij van mening dat die testen gewoon helemaal nergens op slaan. Ik heb deze ronde, en dat was aardig lang, namelijk 57 dagen, 2 keer een streep gehad op de test terwijl ik dus nu 18 dagen geleden ongeveer mijn ei heb gehad, dus die testen gaan nergens over.(die strepen heb ik nu ongeveer een week of 6 geleden voor het eerst gehad en een week of 3 geleden). Ik geloof ze alleen nog als ze heeeeeel duidelijk zijn.

En toch hoop ik stiekem dat je zwanger bent, maar ik denk dat onze lichamen niet sporen of zo....

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik hgeb gewoon hcg in mijn koffie zitten!!.. dat is t...misschien s andere koffie kopen..whahaha.. ik kan er inmiddels wel om lachen.. vind t dit keer niet eens frustrerend..

5. hihi zou maar zo kunnen ichtus. hcg in je koffie.. miss moet je eens testen met koffie kijken wat er dan gebeurd hahahahahaha

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    maar euh.. WARHOOFD.. sorry meis.. ben helemaal aan je berichtje voorbij gefietst.. een witte test.. pffff.. dat is weer het omgekeerde dan.. vrumd toch... pffff...

LINDANNA..idd.. die kv geloof ik bij mezelf idd pas als ie echt knalt hoor.. eerder niet..

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oh das nog s een idee.. misschien hang ik de DIGI wel in de koffie..:D

8. warhoofd

warhoofd Bekend lid

30 jan 2006
    673
    0
    0
    hahAHA koffie....lol....ik snap er ook niks van hoor :(

9. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh Ichtus oh ichtus.....ik ben echt reuze benieuwd nu hoor...!wat een spanning steeds met jou,hihi.
    Is dat wat zeg, hcg in de koffie!haha

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ja goed he!!!.. special brand!!

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    in senseo vorm!!!

12. maar hebben jullie ook kwalen dan?

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zat!!! maar die heb ik elke maand wel.. dus daar heb ik niets mee!!

14. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    ichtus echt super bizar ongelovelijk apart die testen....
    ik vind hem super duidelijk...hoeft nog gog geen eens te spelen met me laptop om hem te zien....

ik had wel alweer erna getest............maar doe wat je gevoel zegt................

hier vandaag op 3dpo dus ik heb nog laaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnggg geen spannende testen hoor

15. mja dat is zo ichtus.. soms heb je kwalen waar je toch mee ongesteld word

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    anderen nog met testjes om te showen.. die van mij vergeten we gewoon!!!

17. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik heb net de tovenaarsleerling zitten kijken maar Ichtus jij kan er ook wat van haha. Waar haal je die streep nu weer vandaan??? Maf lijf heb jij toch.
    Als jij niet zwanger bent dan moet er toch iets zijn waar die test op reageert toch? Ik vind het maar raar want de laatste test is toch wel erg duidelijk. Zo zag die van mij eruit op 9 dpo.
    Ik ga stiekem voor je hopen en duimen maar met jouw geschiedenis reken ik nergens meer op ;)
    Dikke knuf!

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    whahaha.. idd BB10.. ik ook niet.. en die testen reageren op mijn koffie!!!.. ook een kopje?? oh nee.. hebje niet meer nodig...hhihiihi....

nou ja.. we zullen t beleven....

19. BB10

BB10 Niet meer actief

Nee gelukkig niet meer nodig ik heb al genoeg HCG. Ik zal er eens mee strooien wie weet helpt het!

hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg

20. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    ichtus,

als ik het goed terug heb kunnen vinden, was je kv test van vanmorgen wit, maar die van iets later daar was een lijntje op te zien, toch, tenminste ik zag ook een foto staat van een test waar wel degelijk een duidelijk lijntje te zien was.
    (hier in het begin met testen s ochtends wit en tegen de middag avond vaag)

Nou ja, ik zeg niet dat er helemaal geen kans is, toch wel echt vreemd altijd die streepjes.
    Weet je wat je zou moeten doen, kv zou jou als testpersoon in moeten huren totdat ze testen op de markt krijgen die wit zijn als je echt niet zwanger bent.

Ik blijf wel duimen, heb de hoop nog niet opgegeven.

Deel Deze Pagina