nou ichtus ik wil niet vervelend doen hoor maar die test is echt positief kan toch bijna niet anders? als ik zo'n test zou hebben zou ik ervan uit gaan dat ik zwanger zou zijn...ik weet dat jij wel vaker streepjes hebt gehad.maar ik vind deze echt mooi roze hoor.
denk wel dat er markt voor is...maar dan zou het bv goedkoper moeten zijn dan zwanger&kids en die zijn natuurlijk al vrij goedkoop...ik denk toch dat mensen naar goedkope testen zoeken
Nou als ik zo'n test zou hebben zou ik zeker denken dat ik zwanger was! Misschien 's middags meer HCG?
warhoofd balen meis je hebt ook al vaak vage testen gehad ik hoop dat je de volgende ronde een duidelijke posi test krijgt. Tja en ichtus ik kan niet anders zeggen dat de test van vanmiddag echt posi is. En als je dag 21of 22 eventueel ei hebt gehad dan zou je nu op12/13dpo zitten en dan zou dit een hele mooie test zijn. Dus ik duim nog steeds voor je en o ja op de test van vanmorgen zag ik toch iets van verkleuring waar het streepje zou moeten komen heb je ze nog eens onder elkaar gelegd. Misschien zie je dan toch wel iets. Spannend weer zeg. xxxx joyce succes met testen Duim ook voor jou marieke en disney waar blijft je test
thx bas ik had de test nog even in t negatief gezed disney maar ook dan zie ik nix.. hopelijk snel een betere test
sorry disney ik vind het beetje wazige foto. Het lijkt erop of er een kruisje wil komen te staan maar zie het niet duidelijk. Ik zou zeggen test over een paar dagen nog eens. xxx joyce