foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten / ovulatie testen Deel 5

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Disney@ Ik zie ook niks !!

2. ik vind die testen altijd moeilijk te zien dus kan ook aan mij liggen. bedoel de meeste zagen bij ichtus op die test van gister ook een kruis en ik zag daar ook niks op. dus kan ook aan mij liggen he haha

3. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    ook hier zie ik wat whahahah! ik bedoel ik wil wat zien! pff nou doe ik het niet meer hoor!

4. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    maar het lijkt ook alsof er zeg maar links een dunne lijn staat, maar de foto is wat wazig en de lijn in mijn ogen is niet breed dus dan is ie toch nega.

xxxx JOYCE

5. soms ben je zo gefocust op lijntjes dat je ze idd ook echt gaat zien. heb ik ook wel eens gehad dan had ik een hele dag naar een test zitten loeren, en was ervan overtuigd dat er een lijntje stond. toen ik de volgende dag keek was die toch echt nergens te bekennen.. jou hersenen willen zo graag dat lijntje zien dat je m ook ziet.. maar ja wie weet.. over een paar dagen...

6. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    klopt, links is het duidelijker te zien, maar voor mijn neus is hij breed, maar linkse lijn meer blauw.
    hij is duidelijker als gisteren en eergisteren, maar idd nog niet positief!

7. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren de kruidvat 2 voor 5 euro gedaan. ik zag tuurlijk een 2e steepje, maar wel wittig.
    volgende dag was het rose/grijs heb hem weggegooid want mag niet kijken na paar uur.
    wat ik wel vervelend vind is, de ene keer wel indrooglijn en de andere keer niet

8. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    hoe zit je nu in je cyclus disney weet je wanneer je ei enz geweest is?

9. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik vind die kruistesten helemaal moeilijk om te zien. Dus ik zeg er niets over. Zelfs als anderen hem duidelijk positief vinden dan zie ik nauwelijks een lijn;)

10. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    waarom probeer je niet de goedkopere meis?
    maar geen kruidvat sommige testen positief dankzij de koffie, letterlijk heb ik het uit geprobeert.

11. haha echt waar heb je t uitgeprobeerd alecia?? en hij werd posi?

lollig...

volgens mij zijn geen enkele streepjes testen te vertrouwen en kan je maar beter een digi doen.. maar ja dan is dit topic overbodig en dat is ook zonde ;)

12. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    ja had de ochtend ervoor enkel thee gehad en nega getest envolgende dag koffie gehad, zelfde hoeveelheid als de thee en hij werd posi, ook nog geen licht lijntje ook nog, dus ik helemaal wild blij. nog een test gehaald maar dan van drogist en net zo negatief. Dus hele zware teleurstelling, want volgensmij kan je hcg niet zo snel stijgen en zo snel afnemen in een paar uur

13. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben hier geen kruidvat, en online kan ik ze niet vinden.
    Mijn man werkt bij een kruidvat in de buurd, maar werkt niet mee aan mij test verslaving en terecht haha.

Cyclus, ja...volgens de kruidvat ovu testen heb ik al 9 dagen een ei, dus weet het niet.
    predictor gaf 8 dagen geleden een ei aan.
    temp is al 8 dagen 37.1 en 37.2 heel irritant allemaal

14. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    die van zwanger en kids zijn goed, vriendin van mi jteste er 2 dagen voor nod al posi mee.

15. maar als je 8 dagen geleden je ei had zit je nu dus op 7 a 8 dpo?? dan vind ik t niet vreemd dat ik nix op je test zie ...
    meid ik zou t nu even rustig afwachten en als je eind van de week niet ongi ben gewoon een nieuwe test doen

16. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik drink geen koffie! maar vet balen voor jou!

17. alecia die van zwanger en kids geven ook indrooglijntjes hihi...

18. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    serieus ? blijven bij mij spierwit

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Dit is de donkerste test die je ooit hebt gehad ichtus hihihihihihi maar ik zeg er nog niks over we zullen het zien hahahah

20. mja helaas wel.. vorige maand lichte streepjes gehad en toch ongesteld

Deel Deze Pagina