foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten / ovulatie testen Deel 5

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dat filmpje was hier van de week geloof ik ook al op.. maar toen zei ichtus iets daarop.. dat die dus wel posi was maar dat ze er nix aan konden doen om t filmpje te veranderen ofzo toch ichtus?

2. ja die kruidvat 2 voor 5... maar t allerbeste is een digi

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Sanne, ik zet hem weer even in negatief

4. ProudMum

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Disney over dat filmpje had ichtus het vandaag nog.
    Dat CB vond dat de onderste toch echt positief was maar dat ze youtube niks konden maken..

6. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@truus de mier, thnx, en wat denk je er van? ik zie dan ook wel wat, maar goed ik weet eigenlijk niet wat ik echt hoor te zien als ie int negatief staat hahaha

@marieke, ja ik denk dat ik toch kruidvat ga kopen, omdat ik dan kan zien offie donkerder word, ach wie weet koop ik er wel een hele zooi;) hahahah

7. hihi ach die kruidvat verdiend er maar aan :D:D

8. ProudMum

Ik zie hem wel degelijk meis, maar had hij niet donkerder moeten zijn nu? Wanneer had ik die andere test van jou in negatief gezet?

9. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    nou die is positief hoor..en volgens mij zijn die testen van de apotheek wel betrouwbaar...dus voorzichtig gefeliciteerd meid

10. Sannehai

@truus nou mn cyclus is nogal van slag deze maand :S dus als ik mn eitje gehad heb wanneer ik hem Denk gehad te hebben, dan zou ik nu op 12dpo zitten en dan zou ik morgen mn eerste overtijd dag hebben, omdat mijn gemiddelde lf maar 12 dagen is.

dus ik weet niet?? die testen hiervoor waren nog van eerder deze week

11. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    ow oke, over dat flimpje, vond het al zo vreemd

12. Sannehai

denken jullie dat mijn test donkerder had moeten zijn omdat ik op 12 dpo zit (denk ik??)

13. is per zwangerschap verschillend... zegt dus niks

14. Sannehai

@marieke ow oke gelukkig dan haha pff ik ben er nog steeds hyper van.. ik hoop Zo dat ik morgen een duidelijkere test in handen heb vd kruidvat :D haha

@missC heb jij nog getest o.i.d??

15. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Sannehai, ik zie wel een streepje hoor! En een mooi streepje voor 12 dpo denk ik!!
    Ichtus..... :D

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    SANEHAI.. ik zie m ook direct meid.. hopelijk morgen een duidelijke kv meis... (ook al is ie van de apotheek.. t blijft een blauwe test.. en daar hou ik niet zo van, sorry..maar t ziet er hoopvol uit)

17. dat hoop ik ook voor je meid :D

18. warhoofd

warhoofd Bekend lid

30 jan 2006
    673
    0
    0
    hoe is het nu ichtus, wat zegt je hubbie van je test.....

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    met mij is t prima hoor.. en hub weet wat ie vanmorgen wist.. Negatieve spierwitte test..en nu nog geen ongi...

20. warhoofd

warhoofd Bekend lid

30 jan 2006
    673
    0
    0
    mmm kkk, misschien als je je kv laat zien kunnen jullie nu samen de digi doen....hihi en weet je meer:p

Deel Deze Pagina