dat filmpje was hier van de week geloof ik ook al op.. maar toen zei ichtus iets daarop.. dat die dus wel posi was maar dat ze er nix aan konden doen om t filmpje te veranderen ofzo toch ichtus?
Disney over dat filmpje had ichtus het vandaag nog. Dat CB vond dat de onderste toch echt positief was maar dat ze youtube niks konden maken..
@truus de mier, thnx, en wat denk je er van? ik zie dan ook wel wat, maar goed ik weet eigenlijk niet wat ik echt hoor te zien als ie int negatief staat hahaha @marieke, ja ik denk dat ik toch kruidvat ga kopen, omdat ik dan kan zien offie donkerder word, ach wie weet koop ik er wel een hele zooi hahahah
Ik zie hem wel degelijk meis, maar had hij niet donkerder moeten zijn nu? Wanneer had ik die andere test van jou in negatief gezet?
nou die is positief hoor..en volgens mij zijn die testen van de apotheek wel betrouwbaar...dus voorzichtig gefeliciteerd meid
@truus nou mn cyclus is nogal van slag deze maand :S dus als ik mn eitje gehad heb wanneer ik hem Denk gehad te hebben, dan zou ik nu op 12dpo zitten en dan zou ik morgen mn eerste overtijd dag hebben, omdat mijn gemiddelde lf maar 12 dagen is. dus ik weet niet?? die testen hiervoor waren nog van eerder deze week
@marieke ow oke gelukkig dan haha pff ik ben er nog steeds hyper van.. ik hoop Zo dat ik morgen een duidelijkere test in handen heb vd kruidvat haha @missC heb jij nog getest o.i.d??
SANEHAI.. ik zie m ook direct meid.. hopelijk morgen een duidelijke kv meis... (ook al is ie van de apotheek.. t blijft een blauwe test.. en daar hou ik niet zo van, sorry..maar t ziet er hoopvol uit)
met mij is t prima hoor.. en hub weet wat ie vanmorgen wist.. Negatieve spierwitte test..en nu nog geen ongi...
mmm kkk, misschien als je je kv laat zien kunnen jullie nu samen de digi doen....hihi en weet je meer