Ja heb ervaring en ook mijn vriendin en overbuuf en ook al vrij snel positief.... (voor de NOD en mooie kindjes nu hoor)... niet zo onzeker zijn meid! (hoor wie t zegt)
Nou, heb er weer 1 gedaan, en ik krijg na 10 min pas vage streep! en volgens de gebruiksaanwijzing mag je maar 5 min kijken, dus helaas pindakaas deze ook negatief
Disney, nee dat is ie zeker niet, dan heb jij wel een hele bijzondere Die testjes drogen niet binnen 30 min dus indrooglijntje zo snel is sowieso knap denk ik
Nooky, gefeliciteerd meid!! Ichtus, wat goed van je dat je nog niet getest hebt! Maar niet lief dat je ons allemaal in spanning houdt! Nee hoor, je hebt groot gelijk!! Ik ben wel supernieuwsgierig.... Sannehai, mooie streep hoor! Gefeliciteerd! Disney, ik denk dat je zwanger bent!
disney, ik testte ook zo met testpoint 4 dagen voor nod. was ook super licht. morgen of overmorgen moet je test donkerder zijn!
Nog ff voor ik naar bed ga... Hier bruinverlies gespot..ik wist t.. jullie nu ook KOES KOES.. tot morgen ladies!!!
nooky gefeliciteerd!! erg duidelijk disney nu zie ik m oook nu nog donkerder worden.. maar denkt dat t wel goed komt... ichtus aaawww maar ja.. bruin is nog geen rood hier net even flinke ongi krampen. dus denk dat t vanavond/vannacht/morgenvroeg wel losbarst...
Heb niet veel gereageerd maar heb jullie wel gevolgd! Gefeliciteerd voor de zwangeren en succes voor diegene die ongi zijn of moeten worden! Hier ook bruin gehad gister maar heel weinig vandaag al wat meer. Dacht nu breekt het door tijdens het afvegen vanavond (sorry voor de vieze woorden) maar daar blijft het tot nu toe bij. Ben het ook 2/3 dagen te vroeg geworden. Ben benieuwd of het nog doorzet als ik morgen wakker wordt.
Mogguh.. nu is bruin wel rood....... Marieke balen meid.. Sugar.. hopelijk zet t niet door... ALL.. jullie zijn toppertjes..