Weetje ichtus, heb geen testen in huis dus dat ga ik zo lang mogelijk volhouden. Maar vind het ook zonde dat ik nu al begin met testen als dag 41 mn langste cyclus is tot nu toe! En mag pas testen als ik een week over tijd ben van mn filiaalmanager. Dat is dag 40 ghegheghe
Nou ik vind t knap.. zeker als de tsten de hele dag voor je neus liggen in t schap...ik had ze voor ze in de schappen kwamen al opgekocht..whahahaha... ik heb er 1 gevonden bij t schoonmaken van de keukenkastjes.. die moet er al een hele tijd hebben gelegen, maar de datum is nog goed.. dus nu is het wel heel moeilijk bedwingen.. maar goed.. tzou nu ook absoluut geen zin hebben.. dus wat dat betreft is t wel te doen.. zucht..
ohho ichtus het lot tart ook altijd met je he. Wie gaat er dan ook de keukenkastjes schoonmaken als je ze daar bewaard hihi. Je bent echt een grappenmaker hihi. O wat erg voor je. Nou hopelijk is het een goed teken hihi. xxx joyce
Ichtus, haha! Hoeveel testen kan je hebben Hou je in, wacht tot minstens 12 dpo dan heb je ook nog de kans wat te zien
oh ik doe m ook niet hoor.. want tis een kv test.. als ik al wat zou zien zegt dat voor mij nog niks.. heb ik vaker gehad en toen was ik niet zwanger.. dus dan geloof ik t toch niet..
Alle dagen die je nog kunt wachten is mooi meegenomen des te zekerder is de uitslag van de test succes meid. Ik duim voor je dat het lukt om te wachten dat er natuurlijk een mooie tweede streep er vanaf knalt. xx joyce
oh verschillend.. op cd 8 en 9.. dus nog ruim voor Ovultie en een keer 11 dpo....dus sja.. met vage testjes kan ik niks..
Mooie maand om een kindje te krijgen... Woeheeoooeoooeoooeeeeeeee Lijkt me wel errug leuk om samen zwanger te zijn hoor. LYDIA WAAR BEN JE???
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaay! Dikke dikke party hier hihi. Eindelijk is die 2e streep 'weg', naja bijna niet meer te zien. Heel erg fijn.... Zelfs voor een kruidvat test... Bedoel weet dat ze onbetrouwbaar zijn maar dan nog. Wilde die pokkestreep weg hebben en nu is hij nog aanwezig maar veel minder. Dus LHpiek meet hij ook niet meer, das mooi. Kan het misschien zo zijn dat je eitje blijft hangen en hij dan alsnog het LH signaal oppakt totdat hij springt? Heb veel stress gehad afgelopen week en 2x hele erge pijn, een keer rechts en een keer links.
haha ben ik : ik heb geen eisprong gehad maar wel blij dat ik nu aan de clomid mag. eerst provera halen om ongi op te wekken en dan vanaf dag 3 tot 7 aan de Clomid... en dan dag 10 terug komen. . ben benieuwd !