Goedemorgen deze morgen! heb weer een testje gedaan, weer zo mega licht naar 5 min maar na 10-15-30 min word het donkerder. laat man kruidvat testen meenemen.
ja wel jammer..tzet nog niet echt door.. maar goed.. dat komt nog wel.. Spannend Disney.. dat gaat helemaal goed komen met die streepjes van jou.. hihihi.. dan is al deze kwelling niet voor niets geweest!!!
hahaha vindje?ik weet niet wat ik er van moest denken....maar als ze niet donkerder worden dan stop ik met testen ik ga om 10 voor half 11 naar de dokteren alles regelen
als jij nu een digi zou doen dan zou er ZWANGER staan en 3+.. dat weet ik wel zeker.. whhahaha...je hoeft echt niet te twijfelen.. hoor.. en je hoeft niet naar de HA..die geeft je waarschijnlijk het telefoonnummer van de VK.... GENIET ervan meid..
dankje wel en die ga ik zoiezo gelijk halen zometeen net zoals vitamine pille voor zwangere en zal gelijk de vk bellen pff ik geniet er wel van maar was vanmorgen al om 5 voor 6 wakker vanwege me misselijkheid
ja ik krijg er hartklopping van:x heb MEGA zere (.)(.) vaker plassen zenuwachtig gevoel zeer veel witte vloed Huilen Alles van mn dochter komt weer naar boven in dromen, nachtmerries dus Maar dit alles kan ook nog ontpillen zijn door prikpil Maar ik dacht/denk als je eenmaal normaal ongesteld bent geweest met ei, dat ontpillen wel voorbij zou zijn? pffffffff Kan ook niets op internet vinden, ja de dokter zegt dat het idd dan voorbij is. En ja, wat wil ik nou op internet vinden, u bent zwanger?! slaat ook nergens op. Ik ben gewoon bang, dat ik weer in de maling word genomen door mijn gevoelens. Tuurlijk zit in ronde 1, dus ga niet huilen als ik niet zwanger ben, maar ik wil me weer of normaal voelen, of idd zwanger zijn dan kan je deze gevoelens accepteren.
Ichtus, jammer, maar je had het al verwacht. Ik vind het zo raar, die streepjes van jou! Maar goed, dus toch een lange cyclus. Disney: je maakt het inderdaad spannend. En zekerheid zou inderdaad wel fijn zijn! Maar ik denk nog steeds dat je gewoon zwanger bent! Nooky: ben het met Ichtus eens, die streepjes worden niet meer donkerder!
wel balen ichtus.. hier inmiddels bruinverlies dus zal t rode ook wel komen vandaag.. disney spannend meid foto?
Hey meiden zit even met het volgende. Ik gebruik Matacar ovulatietestjes. Ik bewaar ze over de periode dat ik ze gebruik. Nu had ik gister echt een knaltest na een vijf minuten aflezen. Na een half uur nog steeds. Maar nu als de test is ingedroogd is het niet meer zo. Dan lees je de test heel anders af. Waar zal ik nou op afgaan. Hebben gister geklust aangezien hij knal was. En de gyn met de echo van de week zei dat hij gister ongeveer zou springen aan de grote van me follikel te zien. Graag jullie mening en ervaringen hiermee.....