@bibi, anita en female: GEFELICITEERD! (en alle andere zwangere die ik heb overgeslagen ook natuurlijk!)
Anita, ik zie een streepje hoor!! Bibi: gefeliciteerd! :d Lydia, spannend!! Ik duim voor je!! ZJ: gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd meiden, moge jullie babytjes blijven plakken en gezond en wel de op de wereld komen.. Insha'Allah (met de wil van god)
@ ZJ en bibi; gefeliciteerd, allebei vet positief!! @ Lydia Oh dat is een goed teken! Welke test gebruik je? Kun je geen foto zetten zodat we even kunnen meeturen? Zou gaaf zijn, het is jullie toch echt wel gegund he. Spannend!
ff vanaf hier LYDIAAAAAAH. spannend meid.. FEMALE.. mooooooi.. lekker GENIETEN ZJ.. jij ook mooie testen meid...SUPERRR ANITA.. ik ziet mmmmmmmmm.....en oooit moeten die vage stomme lijntjes, maar eens een mooie knal streep worden meid.. en ik vind dat het er nu dan maar s van moet komen....ik ga rete voor je duimen!!! en ook de anderen GEFELICITEERD ..... moet werken dus ben er weer vandoorrrrr
Ik zag het streepje meteen, hoefde niet eens te turen! Hopelijk over een paar dagen een vette 2e streep!