is het vandaag soms vage testen dag??????? lala ik zie bij jou 2 streepjes. Ik neem aan dat je tussendoor al nega getest hebt?
Ja had alweer nega testen... en deze week voelde ik me gwn weer vreemd en soort misselijk , en raar gevoel in me buik.. en heb van de week ook overgegeven :O snap er niks meer van! moet zeggen dat ik wel es eerder vage testen had met kv.2v5 ken deze testen verder niet van zwangerenkids..vandaar!
, is toch wel een redelijk streepje, hoef niet eens zo erg te turen.. ondertussen al andere testjes in huis gehaald ? Duim voor je meis, maar dat weet je he.
Weet ik meid.. lief.. nee heel bewust geen testen meer in huis....en dat laat ik zo...op z'n vroegst dinsdag weer denk k..maar hoop t tot donderdag uit te kunnen stellen..hihihi
LALA>. wat ik ervan begrepen heb is dat de kv sneller posi test dan de zwanger en kids testen.. dus misschien toch ff naar kv??
Hmm Oke haha & heb nog heel veel testen liggen van zwanger&kids hihi .. ( dus jullie weten niet of ze indrogers hebben of vals posi ) ?? Ja zal van de week dan even een kv testje halen, die onzekerheid is ook killing! maarja me cyclus is ook behoorlijk van slag dus weet ook niet waar ik zit nu..
Lydia, ik hoop dat clomid jullie goed gaat helpen! Ichtus, haha muts! Jij hebt echt altijd een streepje op een test he! Apart! Ben benieuwd of je ongi wordt
Jaaa dat zou gaaf zijn. (maar ik kon me niet inhouden en heb net getest ja ik weet het 11 dpo en met middag urine maar hij was wit en hij ligt al in de prullenbak) Ik ga op mijn verjaardag pas weer testen.
BB! Moet ik je persoonlijk een schop onder je gat komen geven? Ik ga opruimen. Oh en Linda- Ik kan op de andere site de berichten niet zien. wel de onderwerpen...
Hai meiden, Omdat het hier zo druk is en volgens mij veel met ervaring op ovulatie testen??? heb ik een vraagje, wie heeft er allemaal ervaring met zwanger en kids ovutesten en met ovutesten van kruidvat? Ik ben al dagen aan het testen (omdat me cyclus nog op gang moet komen) en bijna alle dagen wel een vage tweede streep en gisterenochtend een wat donkere streep (nog niet positief) en gisteren avond weer bijna niks en met kruivat gisteren avond weer wel bijna positief.... Nu heb ik vandaag de ovutesten van babyboomshop binnen gekregen en geprobeerd en weer bijna niks....??? ik snap er niks van ik zit nu op dag 19 of 21 van me cyclus....ik zal in een volgend berichtje me testen zetten, hoop dat iemand ook zoiets heeft gehad?
de ovutesten van de kv schijnen heel snel posi te worden en soms wel een week lang.. ze schijnen niet helemaal fijn te werken voor de meesten.. ik zou de kv ovutest niet zomaar geloven, zeker niet als de rest nog niet donker is.
ik heb al eens eerder die van kruidvat 1 keer geprobeerd gewoon omdat ik benieuwd was en toen gaf hij maar een heel erg licht streepje...dit is hem.
Maar die test van mij van kruidvat is niet positief toch? ik denk dat ik hem straks gewoon weer gebruik kan ik toch zien of er verschil is met gisterenavond!