foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten / ovulatie testen Deel 5

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    nee was nog net niet posi idd, ach je kan altijd kijken toch, je hebt ze nu toch in huis ;) .

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hee girls thanx voor jullie berihten hoop indd dat clomid wonderen vericht! Ichtusss you girl ! Spannend weer hihi BB potjandorie! Je moet ons advies wel opvolgen... Pas weer NA je birthday

3. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Nou meiden ik ben eruit me ei is vandaag geweest :D

Ovutest is negatief terwijl vanmiddag nog bijna positief er zat 5 uur tussen.

Zie hier de foto:

Bekijk bijlage 101394

En nou moeten we hier 13 a 14 dagen wachten:p

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nou goed zo KIM... succes met wachten.. hopelijk met prachtig resultaat meid..

nog iemand een fotootje??

5. Gusam

Gusam Niet meer actief

spannend dames.

ik gebruikte de ovu testen van matcare en ik was daar heel tevreden over, en ze zijn ook niet duur.

XXX Gusam

6. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Neeheheeee want dan kom ik citroen dinges bij je eten en met een sneeuwkanon dus dan mag je pas testen....

En dan pas vriest het 's nachts. Dus......

7. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Lyn geeft je al een schop onder je hol. En van mij krijg je een pets achter op je hoofd (smilie hebben ze hier niet... )

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ...net weer getest..(gisteravond nog maar ff naar kv gesjeest) wilde toch weten of t streepje van gister wel echt was..

hij was nu zelfs iets donkerder.. iig duidelijker.. ga zo ff foto plaatsen...

9. linde90

linde90 Niet meer actief

ben benieuwd ichtus.

Ik heb vanmorgen getest maar omowit helaas

10. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    ooooeeeeh spannend meis..

11. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    ennuh kan me voorstellen dat je toch nog naar de kv bent geweest, zou t ook niet zo kunnen afwachten hoor.

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    foto...(hoop dat ie goed te zien is..)

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    op de camera en telefoon zijn ze steeds heel mooi, maar zodra ik m hier plaats wordt ie verkleind (ook al verklein ik ze zelf) en zie je bijna niks.. tssssss... nou ja.. hier is ie iig echt duidelijker..

vind t op zijn minst hoopvol.. maar zeker ben ik nog steeds niet hoof.. daar is ie nog steeds te licht voor...

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zal straks in goed daglicht nog ff foto maken. das beter...

15. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    heeeeeeeuuuul lichtjes zie ik wel wat, maar ik vind m niet zoveel duidelijker als die van gister vooralsnog, denk dat als ie opgedroogd is dat t dan wat makkelijker te vergelijken is! ik ga iig voor je duimen lieverd!

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    die van gister was bewerkt.. deze niet.. en gister vervormde het beeld niet zoals nu.. geen idee wat ik nu anders doe.. alleen het licht is anders.. dus zal daar wel aan liggen.. zal straks ff foto maken..

17. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    oh dat kan idd, dan scheelt t wel! heb je de test van gister nog bewaard? anders straks ff onder elkaar leggen als ze alle twee opgedroogd zijn? pfff ik zou t je zo gunnen he!

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ...bij daglicht en iets donkerder gemaakt.. zo is ie wel duidelijker te zien...

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik wil t zoooooooooooooooooooo graag, maar goed.. er zit nu eenmaal een risico aan vroeg testen.. hij moet iig nog de komende dagen donkerder worden voor ik het echt geloof en daarnaast moet t ook nog goed gaan.. dus echt blij ben ik nog niet, maar hoopvol wel..

20. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    nou ik zie wel wat hoor ichtus...wat spannend meid...jeetje zou wel echt een wondertje voor jullie zijn...ga voor je duimen meis.

Deel Deze Pagina