hee girls thanx voor jullie berihten hoop indd dat clomid wonderen vericht! Ichtusss you girl ! Spannend weer hihi BB potjandorie! Je moet ons advies wel opvolgen... Pas weer NA je birthday
Nou meiden ik ben eruit me ei is vandaag geweest Ovutest is negatief terwijl vanmiddag nog bijna positief er zat 5 uur tussen. Zie hier de foto: Bekijk bijlage 101394 En nou moeten we hier 13 a 14 dagen wachten
nou goed zo KIM... succes met wachten.. hopelijk met prachtig resultaat meid.. nog iemand een fotootje??
spannend dames. ik gebruikte de ovu testen van matcare en ik was daar heel tevreden over, en ze zijn ook niet duur. XXX Gusam
Neeheheeee want dan kom ik citroen dinges bij je eten en met een sneeuwkanon dus dan mag je pas testen.... En dan pas vriest het 's nachts. Dus......
Lyn geeft je al een schop onder je hol. En van mij krijg je een pets achter op je hoofd (smilie hebben ze hier niet... )
...net weer getest..(gisteravond nog maar ff naar kv gesjeest) wilde toch weten of t streepje van gister wel echt was.. hij was nu zelfs iets donkerder.. iig duidelijker.. ga zo ff foto plaatsen...
ennuh kan me voorstellen dat je toch nog naar de kv bent geweest, zou t ook niet zo kunnen afwachten hoor.
op de camera en telefoon zijn ze steeds heel mooi, maar zodra ik m hier plaats wordt ie verkleind (ook al verklein ik ze zelf) en zie je bijna niks.. tssssss... nou ja.. hier is ie iig echt duidelijker.. vind t op zijn minst hoopvol.. maar zeker ben ik nog steeds niet hoof.. daar is ie nog steeds te licht voor...
heeeeeeeuuuul lichtjes zie ik wel wat, maar ik vind m niet zoveel duidelijker als die van gister vooralsnog, denk dat als ie opgedroogd is dat t dan wat makkelijker te vergelijken is! ik ga iig voor je duimen lieverd!
die van gister was bewerkt.. deze niet.. en gister vervormde het beeld niet zoals nu.. geen idee wat ik nu anders doe.. alleen het licht is anders.. dus zal daar wel aan liggen.. zal straks ff foto maken..
oh dat kan idd, dan scheelt t wel! heb je de test van gister nog bewaard? anders straks ff onder elkaar leggen als ze alle twee opgedroogd zijn? pfff ik zou t je zo gunnen he!
ik wil t zoooooooooooooooooooo graag, maar goed.. er zit nu eenmaal een risico aan vroeg testen.. hij moet iig nog de komende dagen donkerder worden voor ik het echt geloof en daarnaast moet t ook nog goed gaan.. dus echt blij ben ik nog niet, maar hoopvol wel..
nou ik zie wel wat hoor ichtus...wat spannend meid...jeetje zou wel echt een wondertje voor jullie zijn...ga voor je duimen meis.