Ik denk ik plaats hier ook een foto van mn testjes me hcg schommelde nogal en die van z&k waren zoiezo minder snel dan de kv testen en de CB zei ook zwanger
Oké Naja dat slijm heb ik nu dus al vanaf 4-10 maar nog geen ei te zien haha! Althans, bijna dan. Thanks voor de info in ieder geval!
Ik neem ook een abonnement op dit topic gezellig Ik heb een test van 2 dagen voor NOD. (1 oktober 2010) ben helaas ongesteld geworden een dagje later als normaal en ik zag toen een heel licht streepje bij deze test. Maar ben toch wel benieuwd wat vinden jullie van deze test?
Ik hoor wel eens dat het bij bloedprikken ook niet altijd goed gaat en dat mensen toch zwanger zijn. Ik wil geen valse hoop geven maar je temp ziet er echt goed uit!! Mijn temp was trouwens ook hoog toen ik die licht positieve test had.
sorry sugarblossum maar ik kangeen kruis op je test zien. En fay super posi testen de laatste dus dat zit wel goed gefeliciteerd. xxx Joyce
Hej, Weet niet of jullie mn verhaal en ovutestjes nog herkenen, maar ik ben 7 okt naar gyn geweest voor echo en jaaaahoooor een eitje van 28 mm!!! En kijk hier de testjes die posi is van 6 okt, en die lichterwordenende van 7 en die laatste van vandaag. We hebben de 6de s'avonds en s'nachts geklust en de 7de s'avonds.....zou dat genoeg zijn!??! Nu is streepje bijna weg, voor vanaaf hoeft het toch niet klussen wat zin heeft zeg maar?! de 13de progesteron prikken!!! Woeiii ben benieuwd... BTW echt allemaal mooie testjes weer!!! Gefeliciteerd zwangere!!! xxx en fijn weekend (ben vrolijk)
@ warhoofd: ik zou niet 2x op een dag sex hebben, als de man namelijk eenmaal een zaadlozing heeft gehad duurt het 24 tot 48 uur tot er weer voldoende zwemmertjes aanwezig zijn, beter om de dag doen Maar je hebt zeker kans hoor want van de eerste keer sex blijven ze nog wel even hangen
@warhoofd, lijkt mij goed getimed hoor! en een prachtig eitje! ik ga heel hard duimen (en ik stuur je even een pb, want ik wil je wat vragen over de progesteron...)
ok slurf..... vorige keer met onze 2de (weliswaar met clomid) hebben we wk lang gesekst en toen is onze 2de ook ontstaan... jullie zijn lief!!