Nu moet ik toch echt weer eens reageren... Ichtus ik zie ook op de originele foto's een 2e streepje, en verschil in kleur... Meis ik duim voor je ik hoop het zo voor je!! Voor de zwangere GEFELICITEERD
ik had ergens uit gerekend dat ik nu 2weekjes zwanger ben zal ik dat al neer zetten of wachten tot maandag
Een soap genaamt goede testen slechten testen hahahahahaha icktus meissie ik zie hem hoor en vind hem best hoopvol ik hoop voor je en zal duimen. Knuffff
BB- K*T zeg... Nieuwe ronde en nieuwe kansen... Jij moet tegen het einde van het jaar zwanger zijn hoor. En Ichtus MUTS- jij moet ook zwanger zijn want als het niet snel gebeurt gaat het nooit mer gebeuren. Duimen draaien.
Vast een blonde vraag (laat ik nou net blond zijn ) maar wat is DPO? Spannend Ichtus, ik zie het echt wel hoor!
ichtus ! spannend meid !! ik duim weer voor je ! nooky ik zie m ook .. spannend ! en ik hoef ook nii te turen ! Bibi ...
Hij is van gister, en in het echt zie je een héél licht streepje. Je ziet hem stukken beter als je hem in het licht houdt. Hij is trouwens gister gedaan. Morgen of maandag weer 1
@nooky, zie een licht streepje hoor. spannend! @ichtus WHAAAAAAAAAAAAAAA, Ik zie hem ook. Je kon het weer niet laten he . Nou ga je dinsdag weer testten zeg je? Nou dan zien we je foto morgenvroeg wel weer. hihi Vind de test echt donkerder dan die van gister Spannnneennddddd Ik hoop het voor je meis.