goedemorgen ik test morgen idd ook pas weer... alhoewel ik wel testdrang heb maja ff lekker wachten tot morgen ken geen kwaad toch?heb wel last van rommelende darmen....nog steeds geen ongi hier dus test morgen gewoon nog keer hopelijk is streepje duidellijker
Hij is al wel donkerder als die van vrijdag, dus heb goede hoop. Ik doe dinsdag of woensdag weer een testje!
Goedemorgen dames! Hier is ons meisje vandaag 1 jaar geworden, oe die testjes van toen lijken helemaal nog niet zo ver weg! En vandaag alweer 8 weekjes zwanger van nummer 2. Kan het nog steeds niet echt voorstellen, dus gister een filmpje terug gekeken van een test van 2,5 week geleden ofzo - dat is echt een goed idee voor een testjunk zoals ik Angela, ik zie een streep!
hier..ook morgen weer of overmorgen.. wil eigenlijk liever even wachten, maar weet niet of me dat lukt..hihihi... was vanmorgen wel heul misselijk... nu valt t weer mee... ik ben nu tochwel heelerg bang voor een herhaling van de vorige keer en dat t een teleurstelling wordt... we wachten t af.. morgen allemaal een mooie duidelijke test oke???