Angela ik zie een streepje meid.. als hij donkerder is geworden is dat een goed teken en mag je het geloven Gefeliciteerd Wanneer is je nod? ik zou morgen een clearblue indicator doen als ik jou was 8) Mocht jij gelijk verder van je gynaecoloog na je mk?
@puella hier ook een mk gehad en hier adviseerde ze 1mnd over te slaan en dan pas weer zwanger te worden, na mijn mk ben ik toch meteen doorgegaan en dat wonder is nu al een jaar oud. de een zegt wacht een maandje en de ander zegt gewoon doorgaan. @angela gefeliciteerd. XXX Gusam
Wow, ieder1 ziet hem Mijn nod is of vandaag of morgen, maar denk morgen. Ik wil sowiso nog even wachten met indicator als deze wat duidelijker is. Ga niet zoveel geld uitgeven voor een test als de kans nog groot is dat hij niet zwanger aangeeft. Ja ik mocht gelijk weer verder. Lichamelijk gezien was het allemaal goed, enige wat ze zei, is dat het nu moeilijk bepalen is hoe ver ik ben. Maar ik heb op 3 okt een bijna posi ovu test gehad, dus dan zou ik nu tussen de 3 en 4 weken zijn denk ik. Als de test di/wo dag nog donkerder is, zal ik deze week, of volgende week naar de vk bellen, om te vragen of ik de echo wat eerder mag... Anders moet ik tot de 10 weken wachten. Enige wat ik wil weten, is of er een vruchtje in het vruchtzakje zit. Hartje komt dan later wel. Vorige keer zat er nl geen vruchtzakje in. Als dat nu wel zo is, dan ben ik al een stuk onzekerder... Spannend
ik voel me wat flauwtjes, vanmorgen even goed misselijk, maar dat is nu wel weer een stuk minder... verder moe, en krampjes bij schaambot/liezen, zere boobs bij fietsen en traplopen.. (dat laatste heb ik wel vaker)... maar goed.. mijn lijf liet me eerder in de steek en de testen ook dus ik beschouw mezelf nog maar even normaal!! (voor zover dat mogelijk is bij mij )
moe,misselijk met vlagen,boobs doen pijn,steekjes net boven me rechterlies alsof iemand met naaldjes prikt...vage krampjes(lijken niet op ongie krampen)
Angela 3 okt een bijna positieve ovulatietest? is die dan niet positief geweest erna? Ik vraag het me af omdat die van mij ook meestal knallen, maar nu na mijn miskraam vrij donker werd.. ook bijna positief en daarna lichter.. misschien dat jij dit ook zo had ??? Ik denk dat je dan nu 2 dagen voor nod zit! De indicator kun je al 4 dagen voor nod doen, aan jou streepje te zien, moet die ook positief zijn nu mijn streepje was toen nog lichter, maar de indicator gaf wel 1-2 weken aan Maar........... Superrrrrrrrrrrrrrrrrr dat je nu zo snel weer zwanger bent Mijn gynaecoloog adviseerde idd 1 maand te wachten, maar dat lukt niet.. want na een mk is de wens nog sterker Gusam fijn dat gelijk na je mk zwanger was
hier ook voornamelijk rechterlies...alsof iemand af en toe aan een spier trekt ofzo.. kan t niet uitleggen.. lijkt idd niet op ongi..verder dus t zelfde als jij8)
Ik heb geprobeerd om niet echt op kwaaltjes te letten. Maar wat me wel opgevallen is: erg moe, meer last van me darmen, aan de rechterkant van me bm is er een plekje wat pijn doet met hoesten en niesen enzo. Dat had ik de vorige keer ook. Alleen ben ik erg snel gefrustreerd, en dat past bij mij meer met ongi. Kan met niet echt herinneren dat ik me de vorige keer ook zo voelde... En lydia, ik bedoelde idd zekerder
indd * stuurt ichtus terug naar de grond ! * maak jezelf niet te gek meis , ik wil eerst een KNAL test zien ( je weet dat dit goed bedoeld is he )
ik vind het ook spannend maar lijkt me idd ook handig om met beide benen op de grond te blijven...eerst een knal test idd
Puella, eigenlijk was het de bedoeling om gewoon plezier te hebben deze ronde, en er niet zo op te letten, maar ik voelde dingen, dat ik dacht, hé, zou dat m'n ei zijn. Dus toen maar 1 test gedaan, verder niet meer. Dus kan best zijn dat hij maandag knalde, maar dat weet ik dus niet. En ik heb het idd ook net boven mijn rechterlies!
Hier voelde ik een hele tijd vanalles en nu niks whaha Zal wel niet zwanger zijn,want 1x klussen werkt hier niet