Maite ik zie een streepje en hoop dat het snel meer wordt! Ichtus, ben benieuwd naar jouw streepje Truus, ik hoop dat je niet ongi wordt!
meiden van vinden jullie van deze test. (is wel opgedroogd he) Naar mijn idee staat de controle lijn erg ver naar links toch? Bekijk bijlage 101813
Ik zie geen streepje, maar dat zegt niets, maar ik denk dat het stripje er neit goed in zit. Maar dat maakt niets uit voor de uitslag... Als die streepjes onderling maar goed van elkaar af staan.
Vandaag is mijn NOD dag, echter vanochtend getest omdat ik al 3 dagen het gevoel heb ongesteld te moeten worden en dit is het resultaat: Wij zien de streep hoor! Maar ik vind het allemaal nog wel gek...
nonnevot ik lijk wel iets te zien maar vind het geen duidelijke streep. Mendiec en maite bij jullie zie ik hem wel duidelijk. Nu hopen dat die donkerder wordt. voorzichtig gefeliciteerd En ichtus hou je het nog een beetje vol? xxx Joyce xxxJOyce
Dat kan je ook op een andere manier opvatten Allemaal streepjes Oh en zwangere dames: Spray er haarlak op zodat je het mooi kan bewaren Heel licht zie ik een streepje Gefeli!!