foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten / ovulatie testen Deel 5

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. warhoofd

warhoofd Bekend lid

30 jan 2006
    673
    0
    0
    ben nu wel beetje bang.....vorige wk wo besloot een gyn dat ze op dg 19 een eitje van 10 mm te klein vond en moest ik duphaston slikken (om menstruatie op te wekken). Keurig tot 6 okt gelsikt, had toen buikpijn en vruchtbaarslijm verlies dus vandaar die posi ovutest.

Nu heb ik buikpijn en krampen en wil nu niet ongi worden :s helpie...moet ik bang worden (moest vanaf 6okt wel stoppen met die medicatie en voor evt. zwangerschap gaf het niks) maar toch...die buikpijn... of is het anders wat :)

sorry...onzekere warhoofdje....

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Warhoofd.. ik heb na mijn ei altijd een paar dagen flinke steken en krampen..op ei dag t ergst en daarna zeurt t altijd een paar dagen door.. soms echt heel vervelend.. niet teveel zorgen maken meid.. komt goed schatje!! ;)

en prachtig mooi eitje trouwens.. jullie hebben dat maar weer mooi geflikt...en nu nog een plakbeeb....

3. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Een heeeeeele goeiemorgen allemaal!! :D

Vanochtend op 1 dag na NOD (13dpo):
    (hou nog wel even een slag om de arm gezien twee vmk's, maar hij is een stuk duidelijker dan toen..)

4. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Een prachtige test WannaBmum. Je bent gewoon hartstikke zwanger en natuurlijk ben je voorzichtig. Maar je kunt er echt niet omheen en nu is het gewoon hopen dat het deze keer wel een plakbeeb is. Heel veel succes met afwachten tot de eerste echo. Ik neem aan dat je een vroege echo krijgt.

xxx Joyce

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Wow WBM...GEFELICITEERD...

6. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Die is duidelijk hoor. Weet je zeker dat morgen je NOD is? Ik duim heel hard voor je dat dit een plakbeeb is!

7. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    :D :D :D

Ik heb geen afspraak met de gyn voor een vroege echo, helaas. Als we in november nog niet zwanger waren, mochten we terugkomen voor verdere analyse. Nu in principe gewoon naar de VK en volgens mij kunnen zij met een uitwendige echo pas wat zien vanaf 8-9 weken, toch?

8. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Duveldraakje: weet 100% zeker dat ik de 26ste mijn eisprong heb gehad (ovutestjes en ook gevoeld). Omdat mijn LF 12 dagen is, ben ik nu 1 dag ná NOD, op 13dpo.

9. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Sorry verkeerd gelezen! Maareh ik geloof dat dit wel goed zit hoor!

Had ik je al gefeliciteerd???

Liefs,
    DD

10. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Ja volgens mij klopt dat idd wbm. Ik zou toch de vk bellen om te vragen of er een mogelijkheid is voor een inwendige echo desnoods met verwijskaart van hun naar de gyn want ik kan me voorstellen dat je het liefst toch een echo krijgt rond de 6w. Aangezien je voorgeschiedenis en vind ook dat je er recht op hebt hoor. Ik zou het gewoon proberen te regelen meid, dan zit je minder lang is onzekerheid.

xxx Joycenogmaals gefeliciteerd.

11. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    DD trouwens ook gefeliciteerd zie dat je een goede echo hebt gehad. KOm je ook bij de meimama's kletsen?

xxx Joyce

12. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Dat heb ik geprobeerd, maar op de een of andere manier kan ik t gewoon niet bijhouden. Ik heb 2 topics waar ik veel doe en dat is even voldoende. Misschien dat ik me binnenkort weer een keer meld.

Maar dank je voor de uitnodiging.

Liefs,
    DD

13. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Gefeliciteeeeerd wannabmum! :D Wat een mooie test zeg, lekker duidelijk!

Ben benieuwd wat mijn ovu-test strakjes zegt. Mijn buik is lekker aan het rommelen en gister was het lijntje nog net ietsjes lichter dan het controle streepje. Dus ben benieuwd wat ie gaat doen vandaag, vermoed namelijk dat ik mijn eisprong morgen heb. Zal dan weer een foto plaatsen!

Vind trouwens wel met die strips dat ze snel terug kleuren. Maak altijd zo snel mogelijk na het testen een foto voor de kleurechtheid, want nu ik ze heb opgeplakt zijn de kleuren niet meer paars maar grijzig en lijken ze lichter, of zou het gezichtsbedrog zijn?

14. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    http://i51.tinypic.com/f4pu2s.jpg

Mijn test was knallend positief! Dus we hebben gedaan waar we goed in zijn hihi. Bij toeval gisteren ook gevreeen dat is alleen maar mooi meegenomen. Blijf nu wel testen tot het streepje lichter wordt.

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Duidelijke taal Baileys!!!.. succes met wachten de komende weken...

16. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    @ichtus: dankjewel! Hihi ja ben benieuwd hoor... Is altijd spannend!!

17. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Bailey, inderdaad succes met wachten! Ik wacht met je mee!
    We hebben vanochtend ook geklust en vanmiddag had ik deze test; (scroll naar beneden:D) gaan morgenochtend voor de zekerheid nog een x klussen!
    wel een vraagje erbij, moet ik nou bij vandaag 14 dagen optellen voor nod of gewoon mijn vorige cyclus aanhouden dat mijn nod 28 okt is?

18. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Die vraag rest mij ook inderdaad... Gezien ik een cyclus nu tel van 32 dagen. Online klokken zeggen volgende NOD op 24 oktober, maar als mn eitje later is (dat is nu dus het geval) dan kan ik toch ook pas later testen?...

19. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    ja dat denk ik dus ook.. ik dacht dat je bij je 'eidag' 14 dagen op moet tellen.. ongeveer dan..

20. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    wannaBmum: erg mooie test, hopelijk zit het deze keer wel goed.

Mooie ovu-testen hierboven, klussen dames! ; )

Deel Deze Pagina