MendieC, mooi!! Gefeliciteerd! Nonnevot: kan inderdaad zijn dat de strip er iets meer naar links in zit. Ik zie helaas geen 2e streepje....
dames ik heb een vraag die bovenste test is van zaterdag die onderste vanvandaag hoort die controle streep ze dicht naar het rondje te staan die bovenste heeft dat dus niet?
Gelukkig dat jullie het ook kunnen zien dan weet ik dat we niet gek zijn! Het is ook duidelijk zat maarja toch.. is voor mij de allereerste keer en ik snap er nog niks van zeg maar Vind het zo gek idee! Vandaag is dan ook mijn NOD maar het is nog kurkdroog down under. Afgelopen dagen 13x per dag naar de wc om te checken omdat ik dan weer nattigheid voelde maar twas allemaal zonder kleuren Mn huisarts is er donderdag weer dus dan ga ik maar eens langs.. Ze vroeg of ik meteen wilde komen als het zover was dus dat doen we dan ook maar braaf Ik was overigens een tijdje niet zo actief op het forum omdat ik er niet teveel mee bezig wilde zijn.. Andere dames (ook/voorzichtig) gefeliciteerd!
Bekijk bijlage 101827 Kan iemand hier iets van maken? Met het blote oog zie ik een heeeel licht streepje maar ben niet overtuigd, absoluut niet omdat ik voor mijn gevoel te veel moet turen. Zit vandaag 14DPO, ietsje bruin verlies. Normaal krijg ik al bruin op 7-8DPO.
@nonnevot: ik zie iets van een schaduwtje.. ik hoop dat je over 2 dagen een mooie lijn zult zien! @mendieC: die is duidelijk! gefeliciteerd!
@flippo: het lijkt alsof ik aan de bovenkant iets van een schaduwtje zie waar het lijntje moet zitten, maar ik vind m helaas nog wat vaag... ik hoop dat ie snel duidelijker wordt!
@nooky: het zou kunnen dat het stripje iets verplaatst is, maar dat hoeft neit uit te maken voor de uitslag hoor!
Dat is t m dus, in t licht zie je in het vervolg daarvan een (net zo breed als de controlestreep) een lijntje, maar ik ben zelf dus ook niet overtuigd en dacht dat ik spoken zag. Denk dat ik maar rustig af ga wachten (voor zover je rustig kunt wachten natuurlijk)
@ flippo: nee, ik zie hem helaas niet, misschien is het over een paar dagen duidelijker. Ik hoop het voor je. @ nooky: idd, zoals surf al zegt zit het stripje misschien iets verschoven in de houder. Maakt voor de uitslag niks uit. Ik zie trouwens geen 2e streepje op je testjes, maar de foto is dan ook een beetje vaag. Ik hoop voor je dat het raak is.
thnxx voor de reacties. Ik zie zelf helemaal niks hahaha maar ben dan ook streepjes blind Maar goed hier geen ongi te bekennen en niet eens voortekenen van een aankomende ongi. Ik heb wel mijn ei gevoeld 14 dagen terug op maandag dus verwacht hem eigenlijk vandaag. Ik wacht nog deze week af. Ik heb hier nog een test en dan zullen we zien of die nog nodig is of niet Ik wil dan wel ook een knaltest natuurlijk
heel spannend dan voor jou! Je zou nu toch wel al kunnen testen als as wo je nod zou zijn. Hoop voor je dat het raak is!!! Hou het in de gaten!!
misschien dat ik straks nog ff snel voor mijn werk een testje waag, maar anders morgen vroeg.... t ene moment ben ik overtuigd dat t zo is.. t andere moment helemaal niet.. pfff.. wil t gewoon weten..whahaha... ik heb op donderdag ei gevoeld (denk ik) dus dan zou donderdag NOD zijn toch?? bij lf van 14? dan zit ik nu op 4 dagen voor NOD toch?? anyhoe.. bij Anna teste ik 3 dagen voor NOD nog negatief en 2 dagen voor NOD positief.. bij Marijn al 4 dagen voor NOD goed positief.. bij Jur en Lisa pas heel laat... Ik pleit voor een BUIKLUIK!!!!