foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten / ovulatie testen Deel 5

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    whahahahahahahahaha.. Dat zou pas cool zijn.. wel een roze dan he...of lichtblauw.. hihihihi..

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ichtus: volgens mij zit je dan vandaag op 11 of 12 dpo... spannend hoor! ik hoop straks een mooie tweede streep te zien op je foto!

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hope so toooooooo...duimt heel hard!!!!!!!!!

4. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    haha een buikluik. Dat zou wat wezen.... Ichtus spannend hoor. Hoop voor je dat het lukt. Ik heb het een en ander gelezen over een knoop etc? Begrijp ik het goed als je man er een knoop in laat leggen (sorry voor de platte taal haha)? Ik snap het niet hahahahaha

5. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Spannend hoor Ichtus!!
    Mijn lf is altijd wat korter maar ga meestal wel van 14 dagen uit. maximaal is geloof ik 18 dagen ofzo?
    maar bij 14 dagen na ei kun je meestal wel posi testen ja.

6. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Buikluik met een grote loep :D:p

7. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Ik heb vandaag om 11.15 dik positief getest, om 13.15 was de streep echter veel lichter....zelfde merk test....duurde nu ook lang voordat er urine door de testvakjes liep...De 1e heb ik in urine gedoopt, de 2e heb ik overheen geplast...en nu?

8. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Je hebt een foto?
    Maar zoals het spreekwoord gaat (nou ja op zp dan ) Een streep is een streep :D:D

9. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Ik maak zo even een foto....maar de 1e was gewoon echt 2 dikke strepen, de andere vager, raar he?

Misschien was mijn urine wel minder geconcentreerd op dat moment, had wel wat gedronken en plas me een ongeluk...Het is ook heel pril, 4 wkn en 3 dgn.

10. 078mama

078mama Niet meer actief

Jodie, en nu? Heel blij zijn natuurlijk! Gefeliciteerd!!

Een buikluik wil ik ook wel graag!! Of een test die ik bij 1DPO kan gebruiken hihi

11. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Jodie, streep = streep hoor. Ik zou morgen ochtend (ochtend urine) voor de zekerheid nog is een testje doen.

Ichtus, spannend hoor meid. Ik ben benieuwd.
    :)

Liefs Inger

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @jodie: grote kans dat je urine bij de tweede test minder geconcentreerd was! ik zeg: gefeliciteerd!

13. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Ik zal even een foto maken en plaatsen.....

Weet je wat het is, de 2e keer heb ik over het staafje geplast (was zo'n test met zo'n stokje die je in een gaatje moet steken) en ik denk dat dat misschien niet goed is gegaan. Bij de eerste test liep de urine meteen in de testvakjes (die had ik in de urine gedoopt) bij de 2e was dit niet zo en moest ik hem er nog een keer indrukken....

14. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    De eerste is van 11.15uur en de 2e 13.15uur

15. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    wauw prachtige testen! Ik denk ook dat je urine minder geconcentreerd is hoor. Herken het zelf heel goed van het testen. Je bent ook nog vrij kort zwanger dus heeft het wel invloed hoeveel je drinkt. Als je nou testdrang hebt doe het lekker met je ochtendurine:) Elke ochtend, dan weet je het zeker hihihihi

16. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Jodie, gefeliciteerd hoor! Misschien heeft het idd wel te maken met hoe je de test hebt uitgevoerd. En er zit natuurlijk maar 2 uurtjes tussen, je urine zal wel wat minder geconcentreerd zijn geweest.

En Ichtus? Al aan het werk??
    En naar Sloppy ben ik inderdaad ook wel benieuwd!!

17. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    IK ben natuurlijk erg blij! Kijk wel op tegen de zwangerschap, ivm premature weeën bij onze eerste.... dat was met 25 wkn en 3 dagen. Is uiteindelijk dankzij remmers goed gekomen hoor! (en 13 weken rust.................)

18. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Jodie ik sluit me helemaal aan bij de andere: Hardstikke zwanger!!!

Idd: je urine heeft steeds een andere concentratie van stoffen!
    Niet zo onzeker!

Zelfs bij mij is het nieuws een beetje ingedaald...
    Za-nacht en vanochtend positieve test!

(en vandaag zou NOD zijn, nog geen bloed te bekennen)

Je moet ook niet na een paar uur weer testen hoor, echt 1 en liever zelfs 2 dagen ertussen.
    maar helemaal niet nodig, onwijze streep heb je!

19. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    @jodie...Gefeliciteerd meid...mooie streepjes hoor:D

@ ichtus en sloppy...wij zijn nu wel erugg benieuwd hoor...

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nog niet aan t werk.. maar ook nog niet getest.. doe ik ook niet vandaag hoor...

Deel Deze Pagina