denk morgenochtend...maar als ik het kan laten dan doe ik dat.. wil het liefst wachten tot donderdag...
ik voel helemaal niks meer overigens.. buiten moe zijn.. ben een beetje bang voor een witte test...dan wordt ik liever gewoon ongesteld zonder witte test.. vandaar dat ik wil wachten.. maar wellicht kan ik me morgen ochtend niet inhouden..hihhhihihi.. hij roept ook nu wel hoor, maar ik doe m niet...
vind t heel goed van je meis, dat je wacht... vind t ook knap.. ben wel benieuwd of we morgenochtend toch een berichtje van je lezen, t liefst een vrolijke natuurlijk!
is niet knap hoor.. is pure zelfbescherming.. wil gewoon geen witte test zien..dan wordt ik liever ongesteld zonder nega test.. aan de andere kant is zekerheid ook wat waard. morgen ochtend zou ie toch duidelijk moeten zijn denk ik zo..heel licht of nega is ook duidelijkheid..weet niet zo goed waarom, maar ben dr bang voor.. hoop dat dit nergens op gebaseerd is en dat ik er straks om kan lachen en t op de hormonen kan gooien..
Komt even om het hoekkie kijken hoe het met Ichtus gaat en of ze haar testdrang nog onder controle heeft
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42147-albums4921-picture26311.html dit is van vandaag meiden... wel roze toch ???
ja moeilijk he zo op foto int echt zie je het beter... mja ik ga nu toch maar ff paar dagen wachten met testen , pff maar t is zo moeilijk om niet te doen als je ze in huis hebt!
ik zie hem duidelijk hoor lala89...ik hoef niet eens te turen en hij is volgens mij ook roze...dus een voorzichtige gefelicteerd
Hey ja hij's roze! alleen nog we licht.... vind het echt zo spannend weer allemaal Hoop dat ie donkerder word durf nu nog niet blij te zijn
Lala, ik zie hem duidelijk! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!! En hopen dat dit wel een plakbeeb is!!
Lala, positief hoor! Hopelijk snel duidelijker! In elk geval gefeliciteerd! Ichtus, knap hoor!!! Petje af! Wel jammer voor ons...hahaha, moeten we nog langer wachten... En Sloppy, waar ben je??? Je zou vandaag toch ook weer testen?
Nou, ik denk het niet hoor meid. ze zijn er weer helaas... vorige keer had ik ook 3 dagen buikkrampen voor het doorzetten