Ik vind ie van vandaag duidelijkwr ik zal een cb doen geeft je meer duidelijkheid en ik had ook zo streepje en cb zei zwanger
Op je laatste foto zie je heel goed het verschil ichtus het ziet er hoopvol uit voor je Ga een clear blue indicator halen, dan weet je het zeker (op de verpakking staat bij deze test 4 dagen voor nod te gebruiken, meet 25 hcg.. een klein beetje meer dan de k2v5)
voor de digi wacht ik donderdag af.. ik heb altijd een dag voor ik ongi wordt in de avond wat bruinverlies.. dat zou dan morgen zijn.. als ik dat niet heb doe ik donderdag de digi..
Awww Ik ga ook even J plagen Hubbie is jarig vandaag en hij viert het op J zijn verjaardag Denk dat het komt omdat J slingers krijgt en balonnen Voelt hij zich ook weer eens kind whaha
@ichtus, ik zie wel een heel klein verschil op die testen hoor, maar als je je nod op de 22 ste hebt dan kan het hcg nog zo verschillen, ik zou idd gewoon wachten tot donderdag, (lukt je toch niet zegt zij die elke keer een bult testen gedaan heeft.) Ik verrek het nu om te testen, ik heb nod op 23 oktober en ik heb met man afgesproken dat ik pas test op 31 oktober want dan zijn we 2 jaar getrouwd. Gelukkig mag ik dinsdag naar de gyn dus kan ik daar wel even een plasje doen.... hihi
Hihihi Whitesaber jij bent bevallen op de dag dat ik was uitgerekend Weer onzekerheid voor Ichtus....hmmm toch tijd voor een zwaailamp en buikluik
Ehm, ja dat is het em juist, heb PCOS, dus geen idee wanneer ei... Voelde me 3 weken geleden 'zwanger', ben de week daarna soort van ongi geworden, maar ben sinds vorige week elke dag misselijk en heb nog steeds zere borsten, vandaar nog maar n keer testen. Groetjes
Ik zie hem ook! Ichtus ik vind het toch wel een degelijk verschil hoor! Ik wil niet perse verdubbeling zeggen maar het komt aardig in de buurt. Ik heb goede hoop in ieder geval!
Oke, ben gelukkig dus niet gek In het echt is ie veel rozer/ donkerder, maar krijg dat niet goed op de foto. Nu ie opdroogt, wordt ie wel donkerder. AAAhh, spannend!!!!!