@Sloppy: goed nieuws!! Het is al bijna 5 december (mooi sinterklaascadeautje! hihihi) @Ichtus: tja, weer streepjes hoor! Ik vind die van vandaag duidelijker dan die van zaterdag. Hopelijk blijft het rode legertje weg!! @Angela: jaaaaaaaaa, gefeliciteerd! @Truus: zeker streepjes. En heel duidelijk! Gefeliciteerd!!
Sloppy wat fijn meid een mooier sinterklaas cadeau kunnen je je niet wensen. Je weet toch wat je krijgt mag je houden he. Dus laten we hopen dat het zo is. xxx Joyce en alle andere dames mooie streepjes hoor.
lieve sloppy! Wat fijn dat jullie gaan starten! Hopelijk een mooi kado eind december en zwanger 2011 in! Linda, thnx babe! Heb je de testen al gevonden? Angela ghighi, ik durf nog niet. Streep is nog niet overtuigend genoeg...
odess, mn nod is de 24e als ik uitga van het gemiddelde van mijn cyclussen. Heb dus geen idee wanneer mn ei is geweest, was er totaal niet mee bezig deze ronde. Dus als jij het weet??? Hihi
Ja ik heb ze gevonden, of nou ja man heeft ze maar af gegeven, hij had ze hoog op een kast gelegd zodat ik er niet bij kon. Natuurlijk ook al 1 gedaan, maar kan niet echt zeggen dat ik wat zie. Morgen ochtend maar eentje onder piesen... Heb er nog 3
Ja inderdaad, maar als er al iets staat is het iig niet zichtbaar op de foto... Of misschien wel, maar ik geloof het niet, dus morgenochtend eerst maar even testen en kijken wat hij dan zegt...
Ik ga morgen verdikkeme ook 2v5 ophalen van een kruitvat Wil ook wat laten zien (alleen als het roze is dan he haha)
TRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSS wow.. GEFELICITEERD HOOR.. dat streepje is niet t zelfde als de mijne hoor.. die vna jou is veeeeeeeel duidelijker.. echt SUPER. .die gaat knallen.. wedden!!!!!! ZO en nu naar bed.. moet morgen ochten nl vroeg naar kv.. ga maar een vooraadje aan leggen ...whahaha... Nu ben ik veul te blij door de test van TRUUS.. kan ik zeker niet meer slapen.. tsss.. SLOPPY.. supernieuws zeg.. een Sintkind.. helemaal TOP!!! WHITE.. gezellig ook morgen meetesten.. spannend LINDA..kennelijk moest je wachten?? maar euh.. nu ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig morgenochtend... nou tot morgen weer.. heb er nu al zin in.. KOES KOES
Oh ja.. MAITE.. ook een pracht test gezien natuurlijk.. GENIET ERVAN MEID das een heeeeele mooie test voor 1 dag voor NOD.. blaas maar wat hcgtjes rond.. ik wil die ook..hihihih en nu echt naar bed.