Allemaal zwangere hippies Hier niet mijn plasje kunnen ophouden Moet namelijk veel vaker een plasje doen Ook honger in de ochtend (had ik ook met J) En had gister nadat ik getypt had met jou ichtus allemaal gedoe in mijn onderbuik Het word ook hier veel spannender !! Vanmiddag even shoppen naar testen
Dankjewel Lucia! Volgens "mijn berekeningen" ben ik 1 Juli uitgerekend... Angela, kom je ook daarheen? Heb hem al geopend! WhiteSaber, testje kopen straks en lekker piesen! Linda, waar blijf je? Ga je smsen!
mooi truus het begint echt te gaan lijken. Hopelijk geeft je digi zaterdag mooi zwanger aan. ichtus we wachten hihi xxx joyce
zo naar kv.. vind t doodeng.. straks is ie negatief..al kan ik t me haast niet voorstellen.. stom he.. nou ja.. ik verlies heel veel wit.. normaal als ik ongi wordt verlies ik gelig..(lekkere praat in de ochtend maar goed.. lke maand is hier anders lijkt wel.. nou ja.. we zullen t zien straks.
Ja hooi, Ichtus, ik mocht eigenlijk inderdaad niet testen want ik had met Truus afgesproken om de 31ste te testen, en nu heeft zij al getest dus MOEST ik ook... Maar nu is de rest boos op me... hihi..... Truus, wow gefeliciteerd hoor...... Hier weer een streepje binnen 5 minuten, En nu die is opgedroogd staat hij er iets duidelijker, maar goed ik heb zaterdag pas mijn nod dus dit zegt nog helemaal niets. De vaagheid niet en de streep niet. Man zei al, ik kijk niet meer naar het ding totdat je een dikke streep hebt.. hihi.... Hij is gelukkig niet van KV maar zwanger en kids dus dat is ook wel fijn dat ik nu weet dat ik die dingen van KV gewoon kan vertrouwen en dat ik het dus bij iedere soort testen heb... Ik denk dat die van KV al een stuk duidelijker zou zijn geweest, maar die doe ik pas in of na het weekend. Truus krijg net je sms.. hihi Zal strakkies foto proberen te maken. Of nu en dan strakkies plaatsen.
@truus, gefeliciteerd hoor! @All, wat spannend hier allemaal hihi. Ik lees mee. Er hebben ook velen naar mijn testjes gekeken. Dus dat is wel het minste wat ik kan doen @whitesaber, Je hebt mijn stem hoor.
Lindanna de zwanger en kids testen waren bij mij nog licht toen de kruidvat al knalde Ziet er goed uit voor je meid alvast GEFELICITEERD