foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten / ovulatie testen Deel 5

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @lindaa, zie ee heel licht streepje spannendddd

2. 078mama

078mama Niet meer actief

Puella, je hebt hem met water getest?? Oke naast het feit dat ik even hard moet lachen vraag ik me toch af wat je dan hebt gedaan!! haha

3. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    ben zo vrij geweest om hem even in het nega te zetten voor je.:D

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik loop naar de keuken terug.. pak de test en wat zie ik... pffff.. een super duidelijke roze streep!!!

zal ff foto plaatsen!!

wat moet ik hier toch mee

5. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Thanx meiden voor het kijken en aanpassen, ik geloof hem echt pas als er een dikke vette streep staat hoor. Nou ja ik geloof hem nu ook wel, maar ik ben er nog niet van overtuigd dat het ook goed gaat...

6. Adore

Adore Niet meer actief

Dan zie je dat of er indrooglijntjes zijn op die testen... ik moest het weten, want ik had nog veel HCG in me van de MK die ik op 29 sept kreeg ;) mijn hcg was toen nog 4.900 (voor het eerst bestelde ik de zwanger en kids-testen) ik heb ze dus gebruikt om te kijken wanneer mijn HCG er zo goed als uit is ;) daarom heb ik met water getest :p:p

7. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    lindanna ik zie wat en ichtus ik wacht in spannning op je foto.

dikke knuf joyce

8. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Linda ik zie een streepje :D:D

Ichtus gief pica

9. 078mama

078mama Niet meer actief

Ichtus kan je de huisarts niet even bellen? Of anders die speciale lijn van het Kruidvat. Dit is een deel van het mailtje wat ik heb gehad van ze nadat ik gek werd van al die lichte strepen!

we vinden het vervelend te vernemen dat de zwangerschapstesten niet naar behoren werken en bieden hiervoor onze excuses aan. graag willen we u vriendelijk verzoeken hiervoor contact op te nemen met onze zwangerschapslijn, tel. 0900-2022528. de medewerkers daar zijn deskundig om u hierover te adviseren.

10. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Meid heb je wel 5 minuten gewacht?
    Ik vind het wel heel spannend nu hoor!

@alle zwangeren: Gefeliciteerd!

@alle testers: Suc-6

@alle ongi: Een hele dikke knuf!

11. Adore

Adore Niet meer actief

8)8)8)

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik wacht ook in spanning!

13. whitesaber

Wachten...Wachten...Wachten...Wachten...Wachten...Wachten...Wachten...Wachten...Wachten...Wachten...Wachten...Wachten...Wachten...Wachten...Wachten...Wachten...Wachten...Wachten...Wachten...Wachten...

14. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Nou dames, mijn test wordt niet donkerder sinds zaterdag en vandaag veel bloedverlies, dus helaas toch misgegaan, ondank een positieve digitale test op zondag.

15. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    F5 F5 F5 ichtus waar blijf je met je foto???

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    foto vervormd, maar hij is echt heeeeel duidelijk!!! en nu??

17. whitesaber

Wachten...Wachten...Wachten...Wachten...Wachten...Wachten...Wachten...Wachten...Wachten...Wachten...Wachten...Wachten...Wachten...Wachten....:p:D

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nou op de eerste test waar ik direct zelfde streepje als gister zag heb ik 5 minuten gewacht.. streepje staat er.. dus ik dacht.. ik doe er nog 1 misschien is die iet sduidelijker.. (hoezo wanhopig...), maar daar zag ik helemaal niks op.. dus ben na 3 minuten ofzo hier gaan zitten.. mijn berichtje getypt en na 8min ofzo weer naar keuken gelopen..zucht..

19. 078mama

078mama Niet meer actief

En dit is na 5 minuten? Het is toch best duidelijk...

20. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    ja ik zie hem ichtus maar kan niet zeggen dat die duidelijker is als de rest. Maak straks een foto met alle testen op een rij zonder te bewerken dan kunnen we het beste oordelen denk ik.

xxx Joyce

Deel Deze Pagina