Overmorgen weer testen... Geen idee, ik zou die hotline eens bellen. Ben wel benieuwd wat ze zeggen.... Maar ik heb ook nog een ander idee, doe een test met een ander merk. Dan weet je het zekerder. Voor mij is het wel een fijn idee dat ik nu een keer niet met KV gestest heb maar met Zw&K. Want als die ook al een streepje geven...
Ichus ik zou toch echt andere testen gaan kopen hoor! Dit schiet niet op! Hij is wel duidelijk te zien.......
ff kijken of ik m duidelijker op de foto krijg.. dit is ook niet en lijkt niet eens op de test die voor me ligt..
@ ichtus, Ik vind deze test wel duidelijker dan die van gister. Er zijn 18 actieve lgebruikers. wat zij we toch nieuwsgierig allemaal hihihi
meadra balen itchus ik vind de streep op die foto niet duidelijker dan de vorige ik zou of 2 dgn wachten of zoals lindanna zegt een goede merk ernaast proberen. Je moet het test ook niet lezen na de aangegeven tijd Ik duim op een duidelijker streep meid!!
hij is echt veeeeeeel duidelijker dan gisteren.. ook op de foto, maar zp verkleint m automatisch waardoor die erg vervormd.. heel vreemd.. ga t nog een keer proberen.. en idd een ander merk aanschaffen!!!!! straks nog. .. nu wil ik t weten ook1!!
Ja ik zou inderdaad een ander merk proberen, dat geeft een stuk meer rust moet ik zeggen, behalve als die dus ook zulke vage strepen geven zoals ik nu heb......
Zal wel goedgekomen zijn meid Hartstikke bedankt allemaal! Maarre mijn internet wou het voor me vertalen dit stond er: Deze pagina is in het afrikaans Vertalen? Toen ik erop klikte veranderde er zoveel kon er niks meer aan opmaken whaha Lag dubbel!
@Maedre balen meid , knufffff @Ichtus , spannnend , ander emrkje halen ,plasje ophouden en show us again !!!!!!!!!!!!!