hoi hoi, Hier ook een onervaren ovutester. Ik heb een cyclus van 58 dagen achter de rug, dus om geen risico's te nemen ook ovutesten aangeschaft. Ik werd eindelijk op 27 sept t/m 5 okt ongi. Op woensdag 6 okt alvast de eerste ovutest gedaan uit nieuwsgierigheid. Donderdag en vrijdag niets gedaan ivm beide energieloos...haha. Dus gisterochtend rond 11 u een ovutest gedaan, wel een teststreepje maar nog niet zo heel donker (iets lichter dan controlestreep). Wel gezellig gedaan, maar niet dat ik daar zwanger van kan raken -> als jullie begrijpen wat ik bedoel). Vanmorgen weer rond 11 u een test gedaan en deze leek op die van gister. Nu begon ik vlak daarna met afvegen (sorry) weer glibberig aan te voelen en dacht ook nee, niet nu mijn slijmdraad (wederom sorry) waarvan ik altijd denk/dacht dat dat mijn eisprong is. Gelukkig wel geklust daarna, maar ben er natuurlijk niet gerust op. Om 15.30 u nog maar een ovutest gedaan en nu heb ik bijna geen teststreep . Kan dat zo variëren (op 1 dag) of moet ik er vanuitgaan dat ik mijn eisprong toch heb gehad zonder een duidelijk positieve test. Als ik beide testen vergelijk met die van jullie of volgens de beschrijving dan waren ze echt niet positief . Ben bang dat ik mijn eisprong heb gehad en met 1x klussen (nu dan, wil morgen natuurlijk weer testen en klussen ) te laat ben... Sorry, het is een heel verhaal geworden. groetjes, Moontje
dus dag 11 die laatste donkere test ? hmm nee dan denk ik dat je ei echt nog wel moet komen anders heb je een cyclus van max. 27 ... lijkt me sterk.. succes
ik vind hem nog knallender! die van mij was overduidelijk lichter.. alsnog wel een donker streepje maar niet positief. Dan heb ik dus maar 1 echte ´LHpiekdag´ en we gaan samen op de wachtbank!
@Blondi: Oh echt? Nou moet ik wel zeggen dat als je de foto van gisteren bekijkt hij wel even 'paars' is zeg maar. Door het opdrogen worden ze constant iets lichter, dus schiet de foto ook altijd snel nadat ik heb getest. Spannend hoor! Jij had dus gisteren een positieve test?
lieverds allemaal, Vanmorgen ongi geworden.....weer heel duidelijk met beide benen op de wereld gezet dat mijn laatste fase te kort is en begin fase te lang (beginfase:27 dg eindfase 5 dg) Bedankt voor alles! x
ik blijf met beide benen op de grond hoor.. haal me nikssss in t hoofd (voor zover dat kan en wacht gewoon braaf af)