Ichtus ziet er hoopvol uit. maar ik vroeg me af.. als de wens zooo groot is.. is het dan niet iets om met je ventje te overleggen? kijken of jullie er niet nog 1 keer voor kunnen gaan?
Cherie.. dat stadium zijn we al gepasseerd...maar hub weet de kans die er nu ligt en weet ook hoe ik daar in sta...hij legt zich bij t lot neer, kent de risico's van cd's en als t zo is dan moet t zo zijn (zijn woorden)..
Daarom moet de + wel DUIDELIJK zijn idd.. en overtuigend.. een hele lichte plus geloof ik niet...en de DA vind ik echt rottesten...nare schermpjes er voor.. 8)
Ik had op de matcare test die 6 dagen voor nod kon heeeeel vaag streepje en op de kv iets duidelijker en cb zei zwanger zobder indicator
Ja ok dat snap ik.. maar dacht misschien als de wens bij jouw zo groot is.. dat hij meer kan denken dan als het zo is dan moet het zo zijn... naar goh laten we gewoon nog een paar maandjes proberen. maar als je wel cd's gebruik is er dan iets mis gegaan? dat de kans op een zw-schap er wel is? hoop dat je gauw meer weet.
Ichtus: dan weet ik dat ik na half 1 het hier goed in de gaten moet houden...als je vandaag test spannend!! ik ken dat gevoel ja,dat je alweer winkel binnen moet voor een testje (bij vorige zwangerschap)
@ichthus, dit is de eerste test waar ik iets op zie de mijne was denk ik net zo duidelijk en digi met indicator was (na heeeeel lang wachten) positief! spannend hoor meid...
Dames ik heb nog niet eerder gepost maar ik had vorige week een erg licht-twijfelachtige positieve test en vandaag dit!
dank je! ondertussen wel met jullie meegelezen en mezelf zitten inhouden om niet 10 testen per dag te doen gefeliciteerd voor iedereen die zwanger is en heel heel veel sterkte en succes voor de meiden die het nog proberen!
Dank jullie wel dames, wij zijn heel blij!! Frummel ik zie een vage foto maar een duidelijke streep Gefeliciteerd!
ichtus: ik had ook zo'n streepjes en bleek alle keren zwanger.. en hij word steeds duidelijk (kijk regelmatig mee hihi) Voorzichtig proficiat! Ben benieuwd naar de test dalijk!
iedereen die zwanger is gefeliciteerd.... Lin ik zie hem hoor!!! WHOEHOE.... wachtende op ichtus?! Hoop ooit dat ik hier ook kan posten tot nu toe heeft dat weinig zin allemaal OMO wit....