TRUUS ! gefeliciteerd !! lin , ik zie wel iets... zal het dan weer !!?? ichtus , pff ik durf er niks meer over te zeggen ... ?! ik zie m wel goedddd !!!! odess super een kloppend hartje !! hihi de ichtus - show !! (lydia show is afeglopen ghe ghe ) frummel gefeliciteerd !
sjonge.. durf me bijna niet te vertonen hier zeg...whahaha.. Allemaal naar huis.. ik heb nog niet getest.. duurt nog wel ff....
ik kijk ook weer ff lekker mee..ben ook weer aan het testen...maar dit keer weer ovu testen... zit weer met een dilema waar ik weer niks van snap.... plaats zo een foto
dit is de ovu testen van de kruidvat... is toch goed positief of niet? de rechter streep is zelfs nog donkerder dan de linker....
Vandaag de dag zou mijn 'normale' cyclusdag zijn van 28 dagen, maar... geen rood leger! 10-10 mijn eitje gehad, heeft morgen testen dan zin als ik pas 11DPO zit?
gooi kv ovu testen maar gelijk weg om nooit meer te gebruiken... Dingen werken voor geen meter zijn altijd positief! Bestel gewoon die van zwanger en kids
ja testen in huis.... en ik test alleen als ik een heel donker geconcentreerd plasje kan produceren anders niet..
en deze is van zwanger & kids en daar zie je bijna niks op!!!! ik heb wel eerder met die van zwanger en kids getest maar daar had ik echt een duidelijke streep op. en ook met de digitale van cb ovu testen getest en die zei dat er geen ei in de buurt was...... wat denken jullie of hebben jullie ervaring mee? ichtus waar ben je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@Momhairy, ik vind m er positief uit zien, maar hoor slechte verhalen over de kruidvattests. Ik bestel mijn teste bij matcare, (is ook nog eens goedkoper en je hebt ze de volgende dag in huis). Klopt een positieve ovutest vandaag met hoe je verwacht dat je cyclus loopt? @Ichtus, jemig wat spannend! @iedereen, bedankt voor de sterktewensen.
momhairy: geloof de zwanger en kids maar... kv ovu sucks haha! Ichtus: Nou, hoe lang ben je al niet naar de wc geweest ? dan weet ik ong hoelaat ik hier weer moet kijken
Ik denk dat je laat je eisprong hebt gekregen (toen je positieve zw-test had) de kruidvat reageert ook op ovulatie, maar dat heb je wel eens gehoord.. Je temp ziet uit als een na ei temp ik zou dat spul (iets met pro..) even niet meer nemen of melden aan je gyn dat je waarschijnlijk een eisprong hebt. Ik duim voor toch een eisprong en een bevrucht eitje voor je Liefs Puella