ovutest: kv testen laten veel te snel posi zien, ik zou de andere 2 ovutesten geloven! Ichtus, oeh spannend ben echt benieuwd!
denk dat je nog door moet testen meid...die van kruidvat zijn helaas niet zo betrouwbaar dus ik zou die van zwanger&kids aanhouden. zit je nu wel rond je eisprong?
Ik zit een beetje te hyperventileren.... zit 2 dagen voor m´n NOD, en kon het niet laten om te testen omdat ik dacht dat ik best wel eens zwanger zou kunnen zijn. Had sinds dag 7 POD een knaag-gevoel in m'n onderbuik en ben een beetje misselijk. Had gisteren dus wat Kruidvat 2v5 testjes gehaald, wilde eigenlijk wachten tot na m'n NOD. Maar net toch maar een testje ertegenaan gegooid, dus niet met ochtendurine. Na 5 minuten verscheen er een heen dun streepje! Ik heb geprobeerd 'm op de foto te krijgen, is nog lastig met zo'n vaag lijntje, in het echt is ie duidelijker. Kijken jullie even mee met mij?
Mffy.. ik zie m als ik m uitvergroot wel hoor.... spannend meid.. morgen nog een keer met ochtendurine..
@Momhairy; ik had 5 positieve KV testen nadat Zwanger en Zo posi waren geweest.. Vertrouw daar dus niet meer op...
als ie net zo breed is als de controle streep zeg ik posi!!! als t een pennestreepje is is t een twijfelgeval, moeilijk meis..
Miffy: ik zie het ook hoor, spannend, ik zal voor je duimen!! oei,Ichtus, wat houd je ons weer in spanning!! niet veel drinken in ieder geval,of maar een paar slokjes ofzo..spannenddddd!!
Ik lees hier ook vaak mee en ben heel benieuwd naar de test van Ichtus. Miffy ik zie een heel licht streepje.
Even update, zaterdag een licht positieve test. Had er op de een of andere amnier niet veel vertrouwen in aangezien die daarvoor allemaal negatief waren, dus zelfs niets tegen vriend gezegd, dacht wil hem iet teleurstellen en pas een knaltest laten zien, maar is niet meer nodig want gisteren ongesteld geworden! Helaas maar is beter dan de onzekerheid die ik had na mijn ongi (?) vorige week van een paar uur. Op naar de volgende ronde, al heb ik geen idee wanneer ik nu mijn NOD zal hebben. Meiden in elk geval bedankt voor het meekijken zaterdag!