Gimena.. Als t nog nodig is Zaterdag.. Lydia.. zou je denken?.. weet t niet hoor..kan t niet echt geloven...
hallo , kan iemand me hiermee helpen 3 ovu's incl vandaag nog een aardige dikke streep.....wat moet ik hiervan denken 3 dagen kan toch niet of ligt het aan kv merk? tis allemaal nogal nieuw .....dus alle info is meegenomen....vandaag zou mijn vruchtbaarste dag zijn , maar denk dat ik me ei gister en eergister gevoeld heb! [/img]
Wetende dat jij altijd vage testen hebt als je niet zwanger bent durf ik nog niet veel te zeggen meid. Maar ik wil dat je weet dat ik het heel erg voor je hoop!
Ik vind die kv ovu testen zwaar k*t geven bijna altijd 3 a 4 dagen posi aan. Kan er geen zinnig woord over zeggen behalve dat je de volgende keer beter die van matcare of sensitest kan gebruiken.
Wat ik tot nu toe heb gelezen is dat veel meiden ervaren dat kruidvat lang positief test. Te lang eigenlijk. Het is iig goed dat je hem gevoeld hebt. ik zelf heb altijd sensitest gebruikt (kan je online kopen, dipsticks, niet duur). Daar had ik goede ervaringen mee. Ik zou zeggen: lekker aan de klus en als het nodig is de volgende keer andere testen gebruiken!
Je hebt warchijlijk de lh bij het stijgen en het dalen gezien op je testen. Ik zeg dat je vandaag of morgen een eisprong hebt. Voor de zekerheid klussen. Ik hoop dat je gisteren ook geklust hebt?! Succes
Miffy, ik zie duidelijk een streepje als ik hem zelf vergroot, en ook in negatief!! Voor iedereen hcg *strooi, strooi* AAAAAAAAAAAAAH bailey dat meen je niet??? dan kom je lekker bij de juli mamas FOTOOOOOOOOOOOOO
Bailey Gefeliciteerd! Volgens mij is dit wel een van de populairste topics! Ik zie zoveel namen onderin staan.