Angela.. dat is niets om onzeker over te zijn hoor.. Lindaa.. ook op de tweede foto zie ik m duidelijk.. SUPERRRR... **oh das best wel een dagje lekker.. niet zelf in spanning zitten...**
Ja hij is ook gewoon positief, maar ik zou een moord doen voor zo'n test als jij hebt. Ik heb nu sinds we begonnen zijn met het proberen van het maken van een kindje 3 edities zulke testen gehad, dus ik juich pas als hij net zo is als die van jou....
elke zw.schap is anders ANgela...(hoor wie t zegt.. ik zit ook de hele tijd.. bij anna was de test duidelijker.. bij marijn teste ik al eerder veel donkerder..)...gedoe!!
Linda, ja ik begrijp dat je dan wel een donkere test wilt! Maar zodra je test donkerder is, dan wil je hem nog donkerder hebben Tenminste dat heb ik wel! De testen die ik gebruik(testjezelf) dat duurt ff voordat je de uitslag af kan/moet lezen. Je moet 2 min aanhouden, en voor die tijd staat er ook nx. Dus je schrikt je elke keer 's ochtends vroeg helemaal rot
Toen ik zwanger was van Julie had ik ook nog even snel een test gedaan voordat die mevrouw van MvM kwam. Ik zag al hele horror-scenario's voor me dat de test bij haar knalwit zou blijven . Had ik trouwens ook voor het eerste bezoek aan de vk. Ik had in m'n hoofd dat ze zou zeggen, mevrouw, wat doet u hier, u bent helemaal niet zwanger. Stom he
ik werd vanmorgen wakker nadat ik gedroomd had dat ik ongesteld was geworden.. ook niet fijn trouwens...was erg blij te ontdekken dat dit niet zo was..
Nou ik zal denk ik al blij zijn als ze donkerder worden, die van mij waren eerst relatief donker, dan weer lichter en dan weer iets donkerder en dan begon het bloeden, dus nu wil ik echt een donkere streep. Zoals op die van jou, dan ben ik al blij.... (En dan zie ik wel verder, gelukkig mag ik met 6,5 week naar de gyn dus kijken ze meteen...)
ejj mooi nog geen ongi .. nou ik had dus paar dagen niet getempt omdat ik daar geen zin in had maar laatste dagen dus getempt en hoog... maar gyn heeft geprikt op eisprong en heb ik niet gehad ?! ben nu aan de progesteron ??