Ichtus, knuf meid! Wel heel fijn dat je man en jij zo'n goede steun aan elkaar hebben, dat is zo veel waard!
Ik heb mezelf nu officieel zwanger verklaard, vandaag 1 dag voor NOD . Denk ik toch wel, ja... Vanavond had ik een duidelijk positieve CB test (de gewone). De digi test ligt nog in de kast, die doe ik over een paar daagjes nog wel eens voor de leuk.
miffy: gefeliciteerd! mooie streep hoor! ichtus: o meissie toch! wat ontzettend jammer en balen! goed dat je met je mannetje hebt kunnen praten, lucht mssn wat op. het is wel heel definitief dan nu he, kan me voorstellen dat dat er even inhakt! sterkte!
Ichtus wat vind ik het toch vreselijk knap van je dat je na zo'n tegenslag toch zo hartelijk kan reageren op anderen! Mijn respect voor jou meis! Dikke knuf!
Miffy gefeliciteerd Ichtus dikke knuf. Hier weet ik nu zeker dat alle strepen die ik gehad heb ook echte strepen waren, want nu is de test witter dan wit.... Maar goed nog geen bloed dus ik moet nog even afwachten, maar ik denk dat het niet raak is...